کد خبر: ۱۹۱۱۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
سنگربان حريف ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل به عنوان بهترين بازيکن ماه نوامبر ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي فرانسه شد.

وينسنت انيِما، دروازه‌بان و کاپيتان تيم ملي نيجريه که در تيم ليل عضويت دارد به عنوان بهترين بازيکن ماه نوامبر رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي فرانسه موسوم به لوشامپيونه انتخاب شد.

به گزارش تسنيم، او موفق شد 59 درصد آرا را به خود احتصاص دهد و از اين حيث زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن را کنار بزند. ايبرا در اين راي‌گيري با 32 درصد آرا در مکان دوم ايستاد و فلورين تاوين، هافبک المپيک مارسي هم با کسب 9 درصد آرا در جايگاه سوم قرار گرفت.

انيِما 31 ساله دومين ماه موفق خود را در حالي‌ پشت سر گذاشت که نزديک به شکستن رکورد گاتان هارد در بسته نگه داشتن دورازه بود. در فصل 93- 1992 گاتان که در تيم بوردو عضويت داشت دروازه‌اش را به مدت 1176 دقيقه بسته نگه داشت که در نوع خود رکوردي فوق‌العاده به حساب مي‌آيد.

دروازه‌بان تيم ملي نيجريه پيش از اينکه ليل در هفته هفدهم لوشامپيونه يک بر صفر مغلوب بوردو شود در 12 بازي متوالي و به مدت 1062 دقيقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

انيِما از سال 2002 عضو تيم ملي نيجريه بوده و تاکنون 88 بازي ملي براي عقاب‌ها انجام داده است.

تيم ملي کشورمان در مرحله گروهي جام‌جهاني 2014 برزيل در گروه F با نيجريه، آرژانتين و بوسني‌و هرزگوين هم‌گروه است و با اين شرايط شاگردان کارلوس کي‌روش در بازي مقابل عقاب‌ها کار دشواري در گشودن دروازه اين سنگربان باتجربه خواهند داشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها