کد خبر: ۱۹۱۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۱ دی ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مجرمانی که قصد فراری دادن آدم ربایان در شیراز را داشتند پس از درگیری با پلیس ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان صبح یکشنبه در نشستی خبری پیرامون درگیری روز گذشته در شیراز بیان کرد: در 26 خردادماه سال جاری یک مورد گروگان گیری کودک هشت ساله توسط دو بلوچ و یک شیرازی به ماموران پلیس آگاهی گزارش شد.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس آگاهی استان فارس وارد عمل شده و دریافتند که این افراد کودک هشت ساله را به نیک شهر سیستان و بلوچستان منتقل کرده اند و ماموران پلیس آگاهی استان فارس پس از تحقیقات گسترده و با گذشت 12 روز گروگان را آزاد و سه آدم ربا را که یکی شیرازی و دو نفر دیگر برادر و بلوچ بودند، دستگیر کردند.

سردار سجادیان با اشاره به تیراندازی روز گذشته در شیراز گفت: روز گذشته در حالیکه ماموران قصد انتقال این زندانیان برای حضور در دادگاه داشتند، یک دستگاه خودرو پژو به خودروی ماموران نزدیک و سرنشینان خودرو پژو برای فراری دادن آدم ربابان دستگیر شده، مبادرت به تیراندازی می کند.

وی گفت: در این راستا ماموران نیز اقدام به تیراندازی به سمت متهمانی که قصد فراری دادن آدم ربایان را داشته کرده که در نهایت متهمان با به جا گذاشتن خودروی خود و با دو اسلحه کلاش، چهار تیر خشاب و 120 فشنگ از محل متواری شدند.

فرمانده اتنظامی استان فارس با بیان اینکه این افراد در اقدام خود برای فراری دادن متهمان ناکام ماندند، گفت: در این راستا افراد شرور که قصد فرار داشته اقدام به تیراندازی کرده و تعدادی تیر به یک دستگاه اتوبوس اصابت کرده و در این میان دو شهروند زن 33 و 36 ساله مجروح شدند.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه یکی از این مجروحان پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده، بیان کرد: متهمان که در اجرایی کردن نیت خود ناکام مانده هم اکنون شناسایی و تحقیقات برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان تعدادی دیگر را که با این افراد در ارتباط بوده شناسایی کرده اند.

انهدام باند کلاهبرداری تلفنی

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انهدام باند کلاهبرداران تلفنی در این استان گفت: به دنبال تشکیل پرونده های متعدد مبنی بر ارسال پیامکهای مختلف به شهروندان در خصوص برنده شده در قرعه کشی، سفارس کالا و... تحقیقات از سوی ماموران در این رابطه آغاز شد.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد که کلاهبرداران به هر طریقی شده مردم را پای دستگاه های خودپرداز کشانده و از این طریق حسابهای آنها را خالی می کنند.

سردار سجادیان گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این افراد از داخل زندان قزل حصار و شهر ری اقدام به کلاهبرداری می کنند در نهایت ماموران هشت زندانی را که به اتهام های مختلف از جمله قتل در زندان بوده شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه این افراد به شیراز منتقل شده اند، گفت: تاکنون 70 فقره پرونده کلاهبرداری بر علیه این افراد تشکیل شده است.

بررسی علت آتش سوزی پراید در شیراز

سردار سجادیان در خصوص آتش سوزی یک پراید در شیراز گفت: در این حادثه که صبح دیروز در شیراز رخ داد یک نفر  که صندلی عقب خودرو بوده به شدت دچار سوختگی شد و جان باخت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تحقیقات برای مشخص شدن هویت سرنشین پراید و همچنین بررسی علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

رد واژگون شدن خودرو پلیس

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه با اشاره به مرگ دو مامور پلیس راه در یک حادثه رانندگی گفت: برخی افراد وقوع این حادثه را به گونه ای عنوان می کنند که گویی خودروی پلیس واژگون شده است.

وی گفت: این حادثه که شب بارانی پنجشنبه رخ داد یک دستگاه کامیون که از شیراز به سمت مرودشت در حال حرکت بوده کنترل خود را از دست داده و پس از عبور از گاردریل وسط جاده به لاین مقابل

 رفته و پس از برخورد با خودرو پلیس به دو خودروی دیگر برخورد کرده است.

سردار سجادیان با بیان اینکه رد این حادثه دو مامور پلیس در دم جان خود را از دست دادند،گفت: باید با نصب تابلوهای هشداردهنده در گردنه باجگاه که همواره تصادفات زیادی در آن رخ می دهد از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها