کد خبر: ۱۹۱۹۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۳ دی ۱۳۹۲
هافبک پرسپوليس پس از بازي با ملوان به انتقاد از دبيرکل فدراسيون فوتبال پرداخت.
قاسم دهنوي پس از پيروزي پرسپوليس برابر ملوان در پاسخ به اين سوال که به چه دليل تا کنار زمين آمدي اما اجازه ورود به زمين را به تو ندادند، گفت: اسم من پيش از بازي جزء 18 نفر رد شده بود اما زماني که مي‌خواستم به زمين بروم، اعلام شد که محروم هستم و اگر با اين شرايط به زمين مي‌رفتم بازي را 3 بر صفر مي‌باختيم. در آخرين لحظات يکي از خبرنگاران به من اعلام کرد که نمي‌توانم بازي کنم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: تنها به خاطر دايي به پرسپوليس آمدم اما متاسفانه هنوز پولي که قرار بوده به سپاهان پرداخت شود، گويا پرداخت نشده است. به اعتقاد من يا پولي رد و بدل نشده و يا فدراسيون خوب اطلاع‌رساني نمي‌کند. باور کنيد هيچ پولي از سپاهان دست من نيست و جالب است که پرسپوليس حتي حق و حقوق چند ماه اخير من را نيز نداده و در شرايطي که تيم در صدرجدول است حتي کسي به من يک خسته‌نباشيد نمي‌گويد. نمي‌دانم کجاي اين کارها معرفت و عدالت است.

هافبک پرسپوليس با انتقاد از دبيرکل فدراسيون فوتبال عنوان کرد: نمي‌دانم چرا مهدي محمدنبي هر شب براي من يک خوابي مي‌بيند، البته شايد قيافه من ترسناک است و من مي‌ترسم که نکند نبي تب‌خال بزند! آنها متاسفانه به هيچ عنوان شرايط من را درک نمي‌کنند و من تا بخواهم خودم را جمع کنم خيلي طول مي‌کشد. اينکه چرا خبر محروميتم را بايد در سايت‌ها بزنند مشخص نيست. اينکه نبي چه خوابي براي من ديده مشخص نيست و کاش براي من نيز آن را تعريف کند تا خودم از آن مطلع باشم.

دهنوي تصريح کرد: تنها به خاطر دايي به پرسپوليس آمدم و اگر او حق من را نگيرد، ديگر صحبتي با کسي ندارم و خيلي چيزها به من ثابت مي‌شود. اگر اين فصل جاي ديگري بازي مي‌کردم تاکنون چندين بار رفع محروميت شده بودم و همه بازي‌ها را انجام مي‌دادم اما به دليل علاقه‌ام به پرسپوليس بايد اينگونه از خارج از زمين بازي‌ها را مشاهده کنم و 4 هفته از حضور در ليگ محروم باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها