کد خبر: ۱۹۲۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
فرج الله سلحشور در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ عنوان نمود:
ما در حال ساخت یک سری برنامه برای صدا و سیما هستیم و بر اساس قول و قرار حضوری که بسته بودیم در حال انجام کار بودیم و هنوز قراردای بین ما بسته نشده بود و چون برای تامین هزینه های کار دچار مشکل شدیم صبر کردیم تا قرار داد بین ما و صدا و سیما منعقد شود و بعد از آن کارمان را ادامه دهیم و اگر متوقف شده به دلیل نداشتن قرار داد بوده نه به خاطر چالش و اختلاف/ همچنین شنیده ام که گفتند که ساخت سریال حضرت موسی متوقف شده که من این را هم تکذیب می کنم.
سرویس فرهنگی پایگاه 598 علي شعباني/ در پی گسترش شایعاتی مبنی بر تنش بین فرج الله سلحشور و ریاست سازمان صدا و سیما در خصوص تعلیق ساخت سریال حضرت موسی و تعطیلی دفتر سینمایی ایشان پایگاه 598 در گفتگویی با این کارگردان متعهد صحت و سقم این شایعات را جویا شده که متن این مصاحبه در ادامه می آید.



اخیرا شایعاتی در خصوص تنش بین حضرتعالی و ریاست محترم صدا وسیما در محافل سینمایی و خبری در مورد توقف پروژهای مشترکتان به وجود آمده، می خواستیم نظر حضرتعالی را در این مورد جویا شویم؟

خیر این طور نبوده ما در حال ساخت یک سری برنامه برای صدا و سیما هستیم و بر اساس قول و قرار حضوری که بسته بودیم در حال انجام کار بودیم و هنوز قراردای بین ما بسته نشده بود و چون برای تامین هزینه های کار دچار مشکل شدیم صبر کردیم تا قرار داد بین ما و صدا و سیما منعقد شود و بعد از آن کارمان را ادامه دهیم و اگر متوقف شده به دلیل نداشتن قرار داد بوده نه به خاطر چالش و اختلاف، البته قرار است که با دوستان صدا و سیما جلسه ای داشته باشیم و برآوردمان را انجام بدهیم و کار را ادامه بدهیم.

همچنین شنیده ام که گفتند که ساخت سریال حضرت موسی متوقف شده که من این را هم تکذیب می کنم و ما با شدت و همت در حال ساخت سریال حضرت موسی هستیم مگر این که خدایی ناکرده با صدا و سیما به توافق نرسیم ولی فعلا هنوز مشکلی پیش نیامده است.

به نظر حضرتعالی انتشار این گونه شایعات ناشی از چه می باشد؟

یک گلایه ای از برادران طرح و برنامه صدا و سیما و اشخاصی که مسئول عقد قرار داد با فیلم سازان هستند وجود دارد که اصلا برایشان فرقی نمی کند که شما فیلم ساز مذهبی هستید و کار قرآنی می کنید یا کار ویلایی و آپارتمانی انجام می دهید و فقط پرکردن برنامه ها برایشان مهم است .

مشکل دیگری که وجود دارد برنامه ما سریال سازی نیست مانند سریال های دیگر صدا و سیما، ما دنبال یک پروژه ای هستیم که شاید اگر خدا توفیق بدهد منجر به اصلاح ساختار فیلم سازی موجود به فیلم سازی اسلامی بشود و چنین فعالیتی اصلا در چارت صدا و سیما تعریف نشده است .

ما اصرار داریم که به برنامه ما به عنوان یک حرکت تحقیقی، پژوهشی و نمونه سازی برای ایجاد تحول در فیلم سازی و سریال سازی به آن نگاه بکنند و آنها (صدا و سیما) می گویند ما اصلا چنین چیزی را نداریم و فقط تعریف برای ساخت سریال دارند و چنین تعریفی در سازمان وجود ندارد. که انشاء الله این هم حل می شود.

شکایت اخیر خانه سینما که منجر به جریمه 4 هزار تومانی برای حضرتعالی شد به کجا کشیده شد؟

پرونده به این صورت بود که من یک انتقادی را از خانه سینما کرده بودم و خانه سینما شکایتی را انجام  داده بود و بعد از احضار در دادگاه، و شنیدن نظرات وکیل خانه سینما و نظرات وکیل بنده  دادگاه به این نتیجه رسید که چنین حکمی را بدهد(جریمه چهار هزار تومانی) که اصلا این حکم خنده دار نیست و شاید آقای قاضی پول پاکت و تمبر و .. را گرفته بود و قاضی نخواست که هر دو طرف را جریمه کند و به نظر من قاضی فقط خواسته که گذشت نماید.

داستان شکایت حضرت یوسف نیز در حال بررسی است که الان پرونده در دست 5 نفر از کارشناسان در حال تطبیق متن بنده و متن اون آقایی که از من شکایت کرده می باشد که نظراتشان را به دادگاه بدهند تا قاضی بر اساس نظرات رای خود را بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها