کد خبر: ۱۹۲۴۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۵ دی ۱۳۹۲
هم‌تيمي فرانک ريبري در تيم ملي فرانسه گوش سرعتي بايرن‌مونيخ را بهترين بازيکن سال 2013 جهان مي‌داند.

 

هافبک تيم ملي فرانسه در گفت‌و‌گو با روزنامه «اکيپ» فرانسه با مقايسه رونالدو و ريبري گفت: وقتي به آمار کريستيانو رونالدو نگاه مي‌کنيد متوجه مي‌شويد که او به تنهايي رئال را پيش مي‌برد ولي اگر من قدرتي در دست داشتم جايزه بهترين بازيکن سال فيفا را به ريبري مي‌دادم چون او امسال تمامي عناوين قهرماني را با بايرن فتح کرد و سهم بسزايي در فصل فوق‌العاده باواريايي‌ها داشت.

به گزارش تسنيم،هافبک نيوکاسل افزود: برخي از من مي‌پرسند که آيا روياي کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا را در سر داري، بايد بگويم بله، من هم همانند هر بازيکني چنين رويايي در سر دارم اما چيزي نيست که برايم عقده شده باشد.

بن‌عرفا که به همراه تيم نيوکاسل وضعيت خوبي در ليگ برتر دارد تصريح کرد: در حال حاضر به رقابت‌هاي جام‌جهاني فکر نمي‌کنم و مي‌خواهم در اين مقطع براي تيم باشگاهي‌ام مثمرثمر باشم. نيوکاسل خيلي خوب عمل کرده و جايگاه خوبي هم در ليگ برتر دارد.

هافبک 26 ساله نيوکاسل در پايان خاظرنشان کرد: من هميشه تمام تلاشم را براي تيمم مي‌کنم حتي اگر 10 يا 15 دقيقه به ميدان بروم. اصلا به جدايي از جمع سفيد و سياه‌پوشان فکر نمي‌کنم چون از بودن در اين تيم احساس خوبي دارم.

نيوکاسلي‌ها در حال حاضر با 30 امتياز در مکان ششم جدول 20 تيمي ليگ برتر قرار دارند و با ليورپول صدرنشين تنها 6 امتياز اختلاف دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها