کد خبر: ۱۹۳۲۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۸ دی ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال تراكتو‌رسازي گفت: نمي‌خواهم براي تراكتورسازي حاشيه ایجاد كنم اما بهتر بود دليل نيمكت نشيني‌‌ام را مي‌گفتند.
به گزارش 598،محمد نصرتي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آقاي آذرنيا، سرپرست تيم تراكتورسازي با من تماس گرفت و اطلاع داد مي‌توانم به تمرينات اين تيم برگردم. او با من  صحبت كرد و من به تمرينات برگشتم. در اين خصوص با حميد زيني‌زاده نيزصحبت كردم و تمام حرف‌هايم را به مديرعامل زدم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد درگيري با علي كريمي گفت: موضوع درگيري من با علي كريمي شايعه است. من در رختكن نه با علي بلكه با هيچ بازيكني درگير نشدم حتي به مربيان هم چيزي نگفتم. در تمرينات هم مشخص بود با كسي مشكل ندارم و با كريمي هم خيلي شوخي كرديم.

نصرتي در مورد بازي و نتايج اخير تراكتورسازي گفت: در بازي‌هاي اخير چندان هم بد نبوديم ولي قبول دارم كه بايد بهتر  بازي كنم آنچه گذشته را بايد رها كرد و به فكر بازي‌هاي بعدي بود. البته سرمای هواي تبريز و تمرين گاه و بيگاه در سالن بر روي كيفيت كار ما تأثير گذاشته است. در واقع كار ما درخانه سخت‌تر شده است ولي اين بهانه‌اي براي از دست دادن بالاي جدول نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها