کد خبر: ۱۹۳۶۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۰۹ دی ۱۳۹۲

صبحانه- اگر این روزها برای شرکت در مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص) و یا شهادت امام رضا(ع) قصد سفر به مشهد مقدس را داشته باشید و با دفتر فروش یکی از ایرلاین ها و یا آژانس های مسافرتی تماس گرفته باشید این جملات برای شما آشنا است.

قطار بلیت که با وجود گران کردن 50 درصدی آن از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی اساساً از حدود یک ماه قبل موجود نیست و حتی قطار اتوبوسی جدیدی نیز برای این ایام مهم و مناسبت ها – با وجود اعلام قبلی مسئولان شرکت راه آهن- اختصاص نیافته است.
 
 

بلیت هواپیما اما موجود است ولی به قیمت هایی عجیب و غریب.
 
در حالی قیمت بلیت مصوب مشهد با عوارض و مالیات آن جمعاً بالغ بر 132 هزار تومان می شود در حال حاضر بلیت این ایام بدون هیچگونه واهمه و نظارتی با قیمت هایی بیش از دو برابر و مبالغی مانند 285 هزار تومان، 245 هزار تومان و مانند این از سوی دهها آژانس مسافرتی به بهانه هایی مانند چارتر و خدمات گردشگری به فروش می رسد.
 
 

 
نکته جالب توجه این اقدامات سکوت کامل مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها زیر نظر آنها فعالیت می کنند.
 
سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون دهها بار در خصوص غیر قانونی بودن فروش بلیت چارتری و فروش گران تر از تعرفه آن هشدار داده، موضوعی که البته تنها با لبخند آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها روبرو شده است.
 

 
صبحانه به عنوان مستند دو نمونه از قیمت های مندرج در سایت فروش اینترنتی آژانس ها را در این رابطه منتشر می کند و در صورت عدم امکان دستگاههای عریض و طویل دولتی برای مراجعه و دستیابی به این اسناد، آمادگی ارائه کامل آنها را به مراجع دولتی متولی امر دارا می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها