کد خبر: ۱۹۴۴۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۴ دی ۱۳۹۲
کريستيانو رونالدو، ليونل مسي، فرانک ريبري، زلاتان ابراهيموويچ و مارادونا تنها چند تن از افرادي هستند که صحبت‌هايشان در سال 2013 از سوي فيفا به عنوان صحبت هاي برگزيده سال انتخاب شده است.

فوتبال جهان در سال 2013 شاهد اتفاقات جالب بسياري بود که در اين بين صحبت‌هاي جالبي نيز در بين اهالي فوتبال شنيده شد که نمونه‌هاي از آن را در زير مي‌خوانيم.

ليونل مسي پس از دريافت چهارمين توپ طلا: ذهنم کار نمي کند. نمي دانم چه بايد بگويم. اين جايزه را به خانواده‌ام تقديم مي کنم.

فرانک ريبري: جاي توپ طلا را در خانه‌ام مشخص کرديم. همسرم قرار است آن را روي شومينه خانه‌ام بگذارم. من به توپ طلا فکر نمي کنم اما همسرم خيلي به آن فکر مي کند.

کريستيانو رونالدو: اگر توپ طلا به من برسد، مي دانم آن را کجا بگذارم.

خورخه والدانو: بهترين بازيکن جهان ليونل مسي است و نفر دوم نيز ليونل مسي مصدوم است. او يک بازيکن خارق العاده است.

زلاتان ابراهيموويچ: جام جهاني بدون من ارزش ديدن ندارد.

اسکار تابارس، سرمربي اروگوئه: ما استاد بازي هاي پلي اف هستيم. دهانتان را ببنديد و ببينيد بازيکنانم در بازي برابر اردن چکار خواهند کرد.

خوليو والدس، سرمربي پاناما پس از حذف از رسيدن به جام جهاني: آنچه امروز رخ داد خيلي دردناک بود. هنوز نمي توانم باور کنم چه چيزي رخ داده است.

جرارد پيکه: پس از چند سال بازي با يک سيستم خاص زير نظر پپ گوآرديولا و تيتو ويلانووا به نظر ما برده هاي اين سيستم بازي شديم.

کارلو آنچلوتي:‌ آرسن ونگر بايد به خاطر اينکه اوزيل را به آنها داديم من را به شام در يک رستوران دعوت کند.

گرت بيل پس از امضاي قرارداد با رئال مادريد: با يک پني هم به رئال‌مادريد مي‌آمدم.

رونالدينيو پس از فتح کوپاليبرتادورس: آنها مي گفتند من تمام شده ام، مي‌گفتند من خائن هستم، مي‌گفتند دوران من تمام شده است. حالا آنها چه مي گويند؟

باشگاه رئال‌مادريد: مراتب هم دردي خودمان را با تيتو ويلانوا، خانواده او و باشگاه بارسلونا اعلام مي کنيم.

فرناندو تورس پس از شکست برابر برزيل در جام کنفدراسيون ها: از آن روز‌هايي بود که هر چقدر بازي مي‌کرديم نمي توانستيم به دروازه برزيل برسيم.

نيمار: خيلي احساس هيجان انگيزي دارم. بازي برابر مسي، اينيستا و ژاوي براي من يک رويا بود که به حقيقت پيوست.

سر آلکس فرگوسن: حضور طولاني‌مدت در منچستر يونايتد افتخار است. مدت‌ها به بازنشستگي فکر کردم. اين تصميمي نبود که يک‌شبه بگيرم.

ويسنته دل‌بوسکه: کاسياس اسطوره تيم ما محسوب مي شود . همانطور که نمي توانستيد از انگليسي ها سوال کنيد چرا به پيتر شيلتون بازي داديد، از من هم نمي توانيد بپرسيد چرا به کاسياس بازي مي‌دهم.

يورگن کلوپ: با آمدن پپ به بايرن يک مورينيو – گوآرديولا ديگر در فوتبال و اين بار در آلمان خواهد بود.

ديگو مارادونا: همانطور که خداي فوتبال آرژانتين است، اکنون پاپ هم آرژانتيني است. مي خواهم به ايتاليا بروم و با او ديدار کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها