کد خبر: ۱۹۴۹۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۱۵ دی ۱۳۹۲

نخستین همایش مهندسی ورزش با حضور اساتید، دانشجویان و چهره‌های ورزشی با ارائه برخی از دستاوردهای این رشته ورزشی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد، دکتر محمد دادگان در سخنان کوتاهی با تجلیل از راه‌اندازی این رشته در ایران و نیاز به آن خاطرنشان کرد: تجربه 58 ساله من نشان از آن دارد که در این راه همراهان، اساتید و مشاوران بسیاری وجود دارند. اما با این حال شما دانشجویان بدانید دشمنان زیادی نیز در این راه خواهید داشت.

او ادامه داد: کشور ما نیاز زیادی به رشته مهندسی ورزش دارد و باید تلاش کرد تا بتوانیم هرچه بیشتر در این رشته و سایر بخش‌ها به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم.

همچنین مسئول گروه مهندسی ورزش دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات نیز با بیان اینکه در سال 87 برای نخستین بار این رشته در ایران و آسیا راه‌اندازی شد، اظهار کرد: برخی از دستاوردهای رشته مهندسی ورزش در ایران بی‌نظیر و برخی از آن در جهان کم‌نظیر است. امیدوارم توجه بیشتری به این رشته نوپا در ایران شود.

او ادامه داد: با تاسیس پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشکده ورزش، می‌توانیم چشم‌انداز موفقی را برای این رشته در آینده فراهم آوریم.

مصطفی آجرلو نیز در سخنانی با بیان اینکه حضور رشته مهندسی ورزش اتفاق مبارکی در ایران است، گفت: علاوه بر مباحث سخت‌افزاری، باید در این رشته ورزشی به مباحث نرم‌افزاری نیز توجه جدی شود و فقط به این رشته از بعد ابزاری نگاه نشود.

او ادامه داد: فراموش نکنیم مخاطبان این رشته انسان‌ها هستند و نباید فقط نگاه ماشینی و سخت‌افزاری به رشته مهندسی ورزش داشته باشیم.

او در پایان خطاب به دانشجویان حاضر در سالن اظهار کرد: مطمئن باشید آینده ورزش ایران در دستان شماست و به کمک خدا در آینده هم اقتصاد ایران را رشد خواهید داد و هم ورزش کشور به کمک شما پیشرفت خواهد کرد.

همچنین در این مراسم از برخی افراد موفق در رشته مهندسی ورزش تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها