کد خبر: ۱۹۵۱۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس پس از پيروزي قاطع تيمش مقابل رم و رساندن اختلاف به 8 امتياز تاکيد کرد نبايد گول اين اختلاف را بخورند.

يوونتوس در ديدار هفته هجدهم خود در ليگ ايتاليا با نتيجه سه بر صفر مقابل رم به برتري رسيد.

آرتورو ويدال 17، لئوناردو بونوچي 48 و ميرکو ووچينيچ 77 (پنالتي) گل‌هاي يووه را وارد دروازه حريف کردند. با اين نتيجه يوونتوس 49 امتيازي شد صدر جدول را حفظ کند. رم هم با 41 امتياز دوم است.

يوونتوس با اين نتيجه ضمن به دست آوردن دهمين پيروزي پياپي خود در کالچو، اختلاف خود با جالوروسي در صدر جدول را به هشت امتياز رساند. با توجه به اينکه نيمي از فصل طي شده اما آنتونيو کونته رو به شاگردانش گفت که بايد همچنان روي ديدارهايشان تمرکز داشته و به اختلاف امتيازي به وجود آمده توجهي نکنند.

وي در اين زمينه به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:‌ تا زماني که به هدف اصلي‌مان نرسيم نمي‌توانم به شکل کامل راضي باشم. اين يک قدم رو به جلو براي ما بود اما هيچ اتفاق قطعي رخ نداده است. هنوز نيمي از فصل باقي مانده که همچنان بايد عملکردي خوب داشته باشيم. اين اختلاف هشت امتيازي خيلي خوب است اما نبايد فريب آن را بخوريم. اين موضوع ممکن است تمرکز ما را بر هم زده و ما را به دردسر بيندازد. در ادامه فصل هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.

کونته در ادامه افزود: نبايد فراموش کنيم که رم در 10 ديدار نخست فصل خود به پيروزي رسيده بود اما اکنون و در هفته هجدهم ما هشت امتياز از آنها پيش افتاده‌ايم. تصور مي‌کنم اشتياق به پيروزي فلسفه‌اي از زندگي است. همواره تلاش مي‌کنم اين موضوع را به بازيکنانم انتقال دهم. به بازيکناني مانند کارلوس توز و فرناندو يورنته نگاه کنيد. براي کارهاي دفاعي به عقب مي‌آيند. آنها مانند مهاجمان قديم نيستند که سر جايشان بايستند و منتظر توپ باشند تا گل بزنند. آنها براي تيم تلاش مي‌کنند تا به پيروزي برسيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها