کد خبر: ۱۹۵۱۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۶ دی ۱۳۹۲

ادواردو نلو وینگادا با تکذیب توافقش با یک تیم باشگاهی در پرتغال گفت: از هیچ تیم پرتغالی پیشنهاد نداشتم و حضورم در ایران برای سرمربیگری تیم امید هنوز منتفی نیست.

این مربی پرتغالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تکذیب موضوع توافق اولیه‌اش با یک تیم دسته دومی لیگ پرتغال، اظهار کرد: موضوع پیوستنم به تیم "آتلتیکوی" پرتغال کاملا یک سوءتفاهم بود و اصلا از این تیم یا هر تیم پرتغالی دیگر پیشنهاد مربیگری نداشتم. قبلا در آتلیتکو بازی می‌کردم و هنوز دوستانی در این باشگاه دارم. رییس باشگاه با من دوست است اما پیشنهادی از آنها به من نشد و در حال حاضر یک مربی آزاد هستم.

پرونده حضورم در ایران بسته نیست اما از یک تیم اماراتی و آفریقایی پیشنهاد دارم

او در پاسخ به اینکه احتمال حضورش در ایران برای هدایت تیم ملی المپیک (امید) منتفی است یا هنوز برای دادن پاسخ به فدراسیون ایران زمان می‌خواهد، به ایسنا گفت: پرونده مذاکره من با مسوولان فدراسیون ایران و احتمال حضورم در آنجا هنوز بسته نیست. پیشنهادی از یک باشگاه اماراتی و همچنین یک تیم ملی آفریقایی دارم که آنها را بررسی خواهم کرد و در این بین به پیشنهاد فدراسیون ایران هم فکر خواهم کرد.

تصمیم نهایی درباره تیم امید ایران را در دوبی می‌گیریم

این مربی پرتغالی از سفرش به چین خبر داد و تصریح کرد: هفته آینده به چین خواهم رفت تا سعی کنم باقیمانده مطالباتم را از باشگاه دالیان دریافت کنم. در آنجا دوستانی دارم که امیدوارم با کمک آنها موفق شوم. از چین به دوبی می‌آیم تا پیشنهاد تیم اماراتی و تیم آفریقایی را بررسی کنم. در دوبی تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم و در صورتی که نهایتا با فدراسیون ایران توافق کنم؛ با توجه به این که دوبی به ایران نزدیک است، فورا به تهران می‌آیم.

شانس صعود ایران در جام‌ جهانی تنها در گرو بازی با نیجریه است

وینگادا در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه تنها نتیجه تیم ملی ایران مقابل نیجریه در جام‌جهانی می‌تواند ایران را برای صعود به مرحله بعدی امیدوار کند، خاطرنشان کرد: گروه تیم ایران اصلا آسان نیست. آرژانتین و نیجریه هر دو قهرمان قاره‌های خودشان هستند و تیم‌های قدرتمندی دارند. فکر می‌کنم رقابت اصلی ایران برای صعود از مرحله گروهی با تیم نیجریه باشد. اگر ایران بتواند مقابل این تیم نتیجه خوبی را کسب کند، همچنان شانس صعود خواهد داشت.

مرگ اسطوره فوتبال پرتغال فقدانی بزرگ برای فوتبال جهان است

این مربی پرتغالی با ابراز تاسف از مرگ اوزه‌ بیو، اسطوره فوتبال کشورش اظهار کرد: مرگ اوزه‌ بیو یک فقدان بزرگ برای جامعه فوتبال جهان است. او یک فوتبالیست و یک مرد بزرگ بود. این افتخار را داشتم تا مقابل او چندین مرتبه بازی کنم. خیلی چیزها از اوزه بیو یاد گرفتم. واقعا الان همه پرتغالی‌ها ناراحت هستند.

رونالدو فوق‌العاده است اما بالاتر از اوزه‌ بیو نیست

وی درباره مقایسه اوزه‌ بیو با کریستیانو رونالدو یا لوئیش فیگو از سوی برخی کارشناسان فوتبال و رسانه‌های ورزشی، به ایسنا گفت: این مقایسه اصلا درست نیست. رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌توانم او را با اوزه‌ بیو در یک سطح قرار دهم؛ البته اوزه‌بیو سرعت زیاد و تکنیک بسیار بالایی داشت. در مجموع به نظرم سبک بازی این دو بازیکن خیلی شبیه به هم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها