کد خبر: ۱۹۵۲۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: ناداوري‌هايي که عليه تيم ما رخ مي‌دهد ظلم واقعي است.

محمود ياوري در خصوص اعتراض مديرعامل باشگاه فجرسپاسي به عملکرد داوران در هفته‌هاي اخير اظهار داشت: گلايه چه فايده‌اي دارد و به کجا مي‌رسد؟ در 5 بازي اخير 5-6 مورد بوده که به ضرر تيم ما سوت زده شده است. واقعا ديگر طاقت اين ناداوري‌ها را نداريم. بازي با سپاهان، استقلال، نفت، ملوان و تراکتورسازي قضاوت داوران مورد داشته است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در ديدار مقابل تراکتورسازي در نيمه اول پنالتي مشکوک براي ما نگرفتند و يک گل هم به ثمر رسانديم که داور مردود اعلام کرد مثل اينکه داور اصلا آمادگي نداشت سوتي براي به ثمر رسيدن گل بزند. تعجب مي‌کنم که فروغي کمک‌داور چگونه آن صحنه را آفسايد نديد که پس از آن حميد جوکار مجبور شد خطايي انجام دهد و از زمين بازي اخراج شود.

سرمربي فجرسپاسي تاکيد کرد: اگر نمي‌خواهند فجرسپاسي در ليگ برتر بازي کند بهتر است که اعلام کنند تا تيم هم دو سه ميليارد هزينه بي‌مورد انجام ندهند. مسئولان باشگاه واقعا در تکاپو هستند تا مسائل مالي را برطرف کنند. اين رفتارها به معناي واقعي ظلم است. مگر تراکتورسازي براي سپاه نيست چرا براي اين تيم 20 ميليارد هزينه مي‌کنند اما براي فجرسپاسي هم که متعلق به سپاه است فقط دو سه ميليارد هزينه مي‌کنند؟ چرا کسي به داد فوتبال شيراز نمي‌رسد؟ مشکلاتمان را به چه کسي بايد بگوييم. فجرسپاسي سمبل فوتبال فارس است. برق را که نابود کردند اجازه ندهند فجرسپاسي نابود شود جوانان شيراز حق دارند که ورزش کنند.

ياوري در مورد اينکه علت اشتباهات داوران و همچنين اعتراض مربيان به نحوه قضاوت آنها چيست، عنوان کرد: اين اشتباهات به اين دليل است که بيش از اندازه به جوانان بها داده مي‌شود. فکر مي‌کنم براي ما به دنبال داوري مي‌گردند که کمترين قضاوت را در ليگ انجام داده است. چرا براي ما داوراني چون تورج حق‌وردي، فغاني، ترکي، مظفري‌زاده، صالحي که همشهري ماست و البته گاهي چوب همشهري خود هم خورده‌ايم انتخاب نمي‌کنند ما که موش آزمايشگاهي نيستيم. به قول فردوسي‌پور مي‌خواهم سرم را به ديوار بزنم. آخر اين همه اشتباه چه علتي دارد.

سرمربي فجرسپاسي با اشاره به عذرخواهي دبيرکل فدراسيون فوتبال از صبا به علت اشتباهات داوري تاکيد کرد: حاج محمد آقا شما بايد از فجرسپاسي عذرخواهي کنيد. کجاي کاريد؟ ما 11 سرباز داريم که با جان و دل خود مي‌جنگند. اگر صدام ملعون زنده بود مطمئن باشيد همين افراد را به جنگ با او مي‌فرستادم و او را نابود هم مي‌کردند. اينجا پادگان نيست اما بازيکنانمان هرکاري که بگوييم انجام مي‌دهند. چرا بايد مسئولان فدراسيون چنين رفتاري داشته باشند و کميته داوران سر خود را پايين بيندازد.

ياوري در مورد اينکه آيا فجرسپاسي در ليگ برتر باقي خواهد ماند گفت: مطمئن باشيد اگر مسائل بيروني در فجرسپاسي اتفاق نيفتد اين تيم در ليگ برتر باقي خواهد ماند مگر اينکه مسائل خارجي به تيم تحميل شود از جمله همين مسائل داوري و يا تفاوت‌هايي که بين زمان برگزاري برخي تيم‌ها قائل مي‌شوند چرا بايد گسترش فولاد پس از بازي با استقلال 7 روز استراحت کند اما ما 4 روز استراحت کنيم در حالي که نه سپاهان بازي داشت و نه فولاد. نمي‌دانم چه کسي برنامه‌ريزي مي‌کند؟ از کجا بگوييم؟ شما برويد بررسي کنيد و ببينيد علت اين موضوع چه بوده است. زماني که مديرعامل باشگاه گسترش فولاد خودش مي‌گويد قرار بوده اين فصل به ليگ برتر صعود کنند من ديگر حرفي نمي‌زنم. تو خواه پند بگير خواه ملال.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها