کد خبر: ۱۹۶۱۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۹ دی ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا پس از بازگشت مسي و گلزني وي در ترکيب بارسلونا تاکيد کرد او به 2 يا 3 دقيقه براي نشان دادن خودش نياز دارد.

بارسلونا در جام حذفي فوتبال اسپانيا موفق شد با نتيجه چهار بر صفر از سد ختافه بگذرد.

به گزارش فارس،فرانسسک فابرگاس 9 و 64 (پنالتي) و ليونل مسي 90 و 92 براي بارسلونا گلزني کردند تا در ديدار برگشت در زمين ختافه کاري آسان پيش رو داشته باشند.

مسي که به دليل آسيب ديدگي نزديک به دو ماه از ترکيب کاتالان‌ها دور بود در دقيقه 64 به جاي آندرس اينيستا وارد زمين و موفق شد دو بار دروازه حريف را باز کند تا بازگشتي رويايي داشته باشد.

جراردو مارتينو در مورد اين ديدار گفت: بدون شک مي‌توان از زندگي ليونل مسي يک نمايش‌نامه خيلي خوب نوشت. مي‌توان يک داستان عالي براي يک فيلم سينمايي شود. زماني که مردم فکر مي‌کنند مسي در شرايط خوبي قرار ندارد و به تازگي از دوران آسيب ديدگي بازگشته، تنها دو يا سه دقيقه نياز دارد تا آنچه مي‌تواند را انجام دهد. نمايشي که از او در اين ديدار و در زمان کوتاهي که در زمين حضور داشت تماشا کرديد، درست يک نمونه کوتاه از کارهايي است که تاکنون مسي در بارسلونا انجام داده است.

مارتينو در مورد بازي هم گفت: فوتبال خوبي به نمايش گذاشتيم. سرعت به گردش درآوردن توپ از سوي بازيکنانم بسيا عالي بود و به هيچ وجه به آنها اجازه نداديم که سازمان يافته عمل کنند. تمام ديدار را تحت کنترل داشتيم که اين به خاطر بهترين نمايش اين فصل‌مان است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها