کد خبر: ۱۹۷۱۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس به ستايش از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر کالياري پرداخت و آنها را شايسته ستايش و تقدير دانست. او گفت اجازه نخواهد داد مارکيزيو به منچستريونايتد برود

يوونتوس در هفته‌ نوزدهم رقابت‌هاي سري A کار راحتي برابر کالياري داشت و موفق شد با نتيجه‌ چهار بر يک به پيروزي برسد تا جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي مستحکم‌تر کند.

آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس پس از پايان بازي در گفت و گويي که با شبکه "اسکاي اسپورت" داشت، گفت: يوونتوس يازده بازي پياپي است که به پيروزي مي‌رسد و اين يک دستاورد تاريخي براي اين تيم به شمار مي‌آيد. عملکرد ما خيره کننده بوده است. همه بايد به افتخار بازيکنان يوونتوس دست بزنند و به ستايش از آنها بپردازند. فوتبال به سرعت در حال گذر است. ما بايد قدر تک تک لحظات خود را بدانيم و لحظه‌اي دست از تلاش بر نداريم. زماني براي لذت بردن و استراحت نيست بلکه بايد با اقتدار به کار خود ادامه دهيم و لحظه‌اي غافل نشويم.

وي افزود: خوشبختانه يوونتوس در مسيري درست گام بر مي‌دارد. به خوبي مي‌دانيم که برخي از تيم‌ها وجود دارند که در انتظار لغزش يوونتوس هستند. ولي بايد بگويم که ما آماده‌ايم که به تمام اهداف و آرزوهاي خودمان برسيم. ما مي‌خواهيم با اقتدار برابر حريفان خود ظاهر شويم. با اين حال مي‌دانيم که کار سختي پيش‌رو داريم و بازي برابر حريفان آسان نيست.

مارکيزيو در فصل جاري رقابت‌هاي سري A کمتر توانسته است در ترکيب اصلي يوونتوس به ميدان رود، چرا که بيانکونري‌ها با مثلث آندره‌آ پيرلو، آرتورو ويدال و پل پوگبا عملکرد بسيار خوبي در ميانه ميدان دارند. نيمکت نشيني مارکيزيو باعث شده است تا خبرهايي درباره جدايي او و پيوستنش به منچستريونايتد به گوش برسد، حتي روزنامه‌ "ديلي ميل" خبر داد که شياطين سرخ حاضر هستند براي جذب هافبک ملي‌پوش يوونتوس 25 ميليون يورو پرداخت کنند، اما کونته تاکيد کرد که اجازه نخواهد داد هافبک تيمش به يونايتد و يا تيم ديگري برود. او گفت: مارکيزيو بازيکن مهمي براي ما به شمار مي‌آيد . بايد از او به خاطر عملکرد خوبش قدرداني شود. او يک قهرمان حقيقي است. مارکيزيو در بيشتر بازي‌هاي اين فصل نيمکت نشين بوده است، اما او هم همچون يک قهرمان بزرگ عمل مي‌کند و يوونتوس در قلبش جاي دارد. او در شرايط خوبي به سر مي‌برد، چه بسا در روزهاي آينده تغييراتي را در ميانه ميدان به وجود آورد. بايد بگويم که به او اجازه اين را نخواهيم داد تيم را ترک کند. حضور ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد در ورزشگاه من را نگران نمي‌کند. چه بسا او آمده باشد سبک بازي يوونتوس که با بازي تيمش متفاوت است نگاه کند.

يوونتوس با پيروزي که برابر کالياري به دست آورد 52 امتيازي و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه داد. رم با 44 و ناپولي با 42 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها