کد خبر: ۱۹۷۲۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي بانوي‌ پير در واکنش به پيروزي مقتدرانه تيمش در خانه کالياري که طي آن رکورد جديدي را به ثبت رساند، موفقيت مردان خود را خارق‌العاده توصيف کرد.
تيم فوتبال يوونتوس با پيروزي 4 بر يک ديروز (يک‌شنبه) خود در خانه کالياري رکورد جديدي به نام خود ثبت کرد و اولين تيم در تاريخ اين باشگاه شد که 11 بازي متوالي را مي‌برد.

به گزارش تسنيم،آنتونيو کونته در واکنش به اين پيروزي و افتخاري که در کارنامه تيمش ثبت شد به شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: وقتي اين واقعيت را بدانيد که در تاريخ باشگاه هيچ تيمي نتوانسته چنين کاري را انجام دهد آن وقت اين رکورد يک موفقيت خارق‌العاده محسوب مي‌شود. بازيکنان من لايق تشويق و تحسين هستند چون فوتبال خيلي سريع مي‌گذرد و شما به ندرت زمان خواهيد داشت تا از اين لحظات لذت ببريد. ما مي‌خواهيم اين روند مثبت ادامه داشته باشد و کاملاً مي‌دانيم که تيم‌هايي هستند که عزم‌شان را براي متوقف کردن ما جزم کرده‌اند.

يوونتوس در شرايطي موفق شد 3 امتياز بازي برابر کالياري را از آن خود کند که در آن گل نخست را خورده بود. کونته با اشاره به اين موضوع افزود: شروع يووه بد نبود اما ما در اولين موقعيتي که روزي دروازه‌مان به وجود آمد گل خورديم و يک بار ديگر در يک ضربه شروع مجدد ريسک کرديم. اتفاقاتي که در اين بازي رخ داد به ندرت در ديگر بازي‌هاي ما ديده شده است.

کلوديو مارکيزيو در نيمه دوم جاي آندره‌آ پيرلو را در خط مياني يوونتوس گرفت و با شليکي از راه دور يک گل زيبا را به ثمر رساند. کونته در تمجيد از عملکرد مارکيزيو اظهار داشت: کلوديو براي ما بازيکني مهمي است و من بايد از نگرش حرفه‌اي او تقدير کنم. او يک قهرمان واقعي است. او اين فصل زياد روي نيمکت نشسته است اما هميشه مانند يک قهرمان بزرگ رفتار کرده و يوونتوس در قلبش بوده است. واضح است که او در شرايط خوبي قرار دارد. در اين بازي من قصد افزايش سرعت بازي تيم در خط مياني را داشتم و او اين فاکتور را به تيم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها