کد خبر: ۱۹۷۷۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۵ دی ۱۳۹۲
کاپيتان يوونتوس معتقد است که هافبک فرانسوي تيمش توانايي تبديل شدن به بهترين بازيکن جهان را دارد. او معتقد است که يوونتوس فاصله زيادي تا قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دارد.

يوونتوس در سه سال اخير قدرت نخست فوتبال ايتاليا بوده است. يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان اين تيم پل پوگبا فرانسوي بوده که نشان داده بازيکنان بسيار توانايي است.

پوگبا از استعدادهاي کشف شده سرآلکس فرگوسن، سرمربي سابق شياطين سرخ بود اما نيمکت نشيني او و اختلافش با فرگوسن باعث شد تا شياطين سرخ را ترک کند و به يوونتوس بپيوندد. او خيلي سريع در بيانکونري جا افتاد و الان يکي از بهترين بازيکنان اين تيم است و تيم‌هاي سرشناس اروپايي از جمله رئال مادريد و پاري سن ژرمن به دنبال جذب او هستند.

جي‌جي بوفون، کاپيتان يوونتوس به ستايش از پوگبا پرداخت و گفت که اين هافبک فرانسوي توانايي تبديل شدن به بهترين بازيکن فوتبال جهان را دارد. بوفون گفت: در آينده براي انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان به پوگبا راي خواهم داد چرا که او از بازيکناني است که آدم را وادار به سکوت مي‌کند. پوگبا استعداد بالايي دارد. تنها چهار پنچ جلسه بيشتر با ما تمرين نداشت که فهميدم بازيکن بزرگي است. تعجب کردم که چگونه منچستريونايتد به راحتي چنين بازيکني را از دست داد. در آينده از پوگبا بيشتر خواهيم شنيد.

زين‌الدين زيدان، ستاره فرانسوي سابق يوونتوس هم چند روز پيش فروش پوگبا به يوونتوس را بزرگترين اشتباه دوران مربيگري فرگوسن دانست.

بوفون درباره اين سوال که در مراسم انتخاب توپ طلا 2013 به چه بازيکني راي داد، گفت: آندره‌آ پيرلو را به عنوان گزينه نخست خود انتخاب کردم چرا که او در پست خود بهترين است. بعد از پيرلو به رونالدو راي دادم چرا که در سال 2013 عملکرد بسيار خوبي داشت و بهترين بود. مسي را را هم به عنوان گرينه سوم انتخاب کردم چرا که مسي بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان است.

يوونتوس هر چند در فوتبال ايتاليا به قدرت نخست تبديل شده است، اما در ليگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبي نداشت و حتي در فصل جاري نتوانست از مرحله گروهي هم صعود کند. بوفون اعتراف کرد که يوونتوس براي تبديل شدن به يک تيم مدعي در ليگ قهرمانان اروپا هنوز کارهاي زيادي پيش رو دارد. او گفت: بيست سال است که معتقدم بايرن مونيخ توانايي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و تبديل شدن به بهترين تيم جهان و اروپا را دارد. الان اين تيم به خواسته خود رسيده است. وقتي سال گذشته برابر اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا بازي کرديم پي بردم که ما هنوز براي قهرمان شدن در اين رقابت‌ها راه طولاني در پيش داريم و بايد خود را خيلي تقويت کنيم.

يوونتوس با شکست برابر گالاتاسراي از صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا باز ايستاد اين درحالي است که بايرن مونيخ به راحتي از گروه خود صعود کرد و يکي از شانس هاي اصلي قهرماني در اين فصل هم به شمار مي‌آيد. دو تيم فصل گذشته به مصاف هم رفتند که در مجموع بايرن مونيخ با نتيجه چهار بر صفر به پيروزي رسيد و در نهايت هم جام قهرماني را بالاي سر برد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها