کد خبر: ۱۹۷۹۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۵ دی ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه مس کرمان گفت: در زمان عقد قرارداد با مظلومي از وي قول ماندگاري تيم در ليگ برتر گرفته بوديم.
اکبر ايرانمنش گفت: جلساتي با هيات مديره برگزار کرده‌ايم و به نتايج خوبي هم رسيده‌ايم و قطعا تمامي تلاش مديريت باشگاه حفظ تيم فوتبال مس در ليگ برتر است و براي اين اتفاق سعي مي‌کنيم بهترين تصميمات را اتخاذ کنيم.

به نقل از ايسنا، ايرانمنش در رابطه با حرف‌هاي مظلومي سرمربي تيم مس که گفته بود براي ماندگاري مس در ليگ برتر هيچ قولي نداده‌ام گفت: قطعا ما در زماني که با وي قرارداد امضا مي‌کرديم از او قول ماندگاري تيم در ليگ برتر را گرفته بوديم و با همين هدف و نيت نسبت به جذب او اقدام کرديم در غير اين صورت نياز به حضور وي نداشتيم.

مدير عامل مس با بيان اينکه در زمان انتخاب جانشين محمود ياوري به دنبال جذب گزينه‌ي خارجي بوده است گفت: ما به صورت همزمان چند گزينه‌ي داخلي را نيز زير نظر داشتيم و زماني که متوجه شديم براي جذب مربي خارجي بايد چند هفته زمان بگذاريم در حالي که تيم ما در کوران مسابقات بدون سرمربي بود، رو به گزينه‌هاي داخلي آورديم و با توجه به اينکه هواداران از ما مظلومي را مي‌خواستند و همچنين او با جو کرمان آشنايي داشت بهترين انتخاب را او تشخيص داديم.

ايرانمنش در رابطه با تغييرات احتمالي در نيمکت مس نيز گفت: فعلا تصميمي در اين زمينه نگرفته‌ايم اما نتايج بازي‌هاي آتي ما از جمله بازي در جام حذفي در تصميم‌گيري‌هاي آتي ما دخالت خواهد داشت و هرچند بايد قبول کنيم که آمار مصدوميت تيم ما بسيار بالاست و در بازي با نفت آبادان نمي‌توانيم ريسک کنيم و از نفرات اصلي خودمان که مصدوميت جزيي دارند استفاده کنيم.

مدير عامل باشگاه مس با بيان اينکه هفتاد درصد قراردادهاي بازيکنان پرداخت شده است گفت: ما به وجدان بازيکنان خود ايمان داريم و در حالي که خيلي از ياشگاه‌ها در پرداختي‌هاي خود دچار مشکل هستند ما طبق قراردادي که با بازيکنان داريم پرداختي‌هاي خود را انجام داده‌ايم و اميدواريم که بازيکنان نيز در زمين با تمام توان خود کار کنند تا رضايت هواداران را جلب کنند.

وي ادامه داد: تمامي تلاش ما براي خروج تيم از آخر جدول قرار گذاشته است و قطعا تمامي تلاش‌ خود را هم بر اين زمينه قرار داده‌ايم منتهاي امر برخي از امور خارج از دسترس ما قرار دارد همانند اشتباهات داوري که براي ما در بازي‌هاي اخير رخ داده است و يا مصدوميت‌هاي شديدي که بازيکنان ما به آن دچار شده‌اند و با اين حال اميدواريم که با تلاش‌هاي کادر فني و بازيکنان تيم بتوانيم به هدف اصلي خود برسيم.

ايرانمنش با بيان اينکه پبشنهاد استفاده از روانشناس را به کادر فني تيم داده‌ايم گفت: به هر شکل ما برخي پيشنهادات از اين دست را به کادر فني مي‌دهيم اما تصميم‌گير نهايي در اين زمينه خود مربيان هستند و ما پافشاري زيادي برروي مشاوره‌هاي خود نمي‌کنيم تا در کار کادر فني به طور مستقيم دخالت نکرده باشيم.

ايرانمنش در حالي بحث استفاده از روانشناس را مطرح کرده که مظلومي پيش از اين در رسانه‌ها با رد اين پيشنهاد گفته بود مگر ما رواني هستيم که روانشناس لازم داشته باشيم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها