کد خبر: ۱۹۸۴۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۸ دی ۱۳۹۲
بازیکنان چک های بی محل را پس گرفتند، و با پول نقد به استقبال دربی رفتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، "پول" و "پرسپولیس" حتی اگر روزگاری با هم برابری می‌کردند، امروز ارزش های‌شان عوض شده؛ که در غیر این‌ صورت چه نیازی بود به اعتصاب؟ آن هم در مهم‌ترین روز از روزهای قبل دربی.

 

پول، تنها شرط بازیکنان برای تمرین کردن بود و حتی وعده‌های مدیرعامل هم باعث آشتی آنها با پرسپولیس نشد. «دو ماه پیش که استعفا دادم، نمی‌خواستم برگردم اما به خاطر شما که به مطالبات‌تان برسید، برگشتم. الان هم حاضرم خانه‌ام را بفروشم و قول می‌دهم فردا دو برابر بازیکنان استقلال پول بگیرید.» اینها را رویانیان گفت و رفت.

 

به این امید که بازیکنان وعده‌هایش را جدی گرفته و به خاطر پرسپولیس، دست از اعتصاب بکشند. پشت سر او اما دایی و بازیکنانش هم ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند. تنها نیلسون و کاپیتان‌ها ماندند و بدون مربی، 45 دقیقه تمرین کردند که البته شایعه‌ها می‌گفتند چک‌های این سه بازیکن نقد شده.

 

چهارشنبه پرماجرای پرسپولیس با همین اتفاق‌ها رو به پایان بود که آقای مدیرعامل با یک مصاحبه دیرهنگام، جو را عوض کرد: «گلایه‌هایی دارم و حرف‌های زیادی که بماند برای بعد از دربی. می‌خواهم بگویم هواداران اتفاقات امروز را فراموش کنند و به خاطر پرسپولیس و بازی جمعه، پشت تیم و بازیکنان را خالی نکنند. بازیکنان ما امسال سختی‌های زیادی را به جان خریدند و امروز هم از روی ناراحتی و فشاری که بر دوششان بود تصمیم به اعتصاب گرفتند اما ایمان دارم که روز جمعه با تمام وجود برای بردن دربی بازی خواهند کرد. ما هم تمام تلاشمان را کردیم که تا پایان وقت اداری امروز بتوانیم حق و حقوق اعضای تیم را پرداخت کنیم اما مشکلاتی به‌وجود آمد که نتوانستیم. با این حال از منابع دیگری پول تهیه کردیم و این پول با 3 ساعت تاخیر به دستمان رسید اما مطالبات اعضای تیم را فردا به آنها می‌پردازیم.»

 

حالا بماند که رویانیان چطور توانسته در کمتر از دوازده ساعت مبلغی بیش از 2 میلیارد تومان دست و پا کند و چرا چنین اتفاقی در موعد پاس شدن چک‌ها رخ نداد! شاید هم بهتر بود آقای مدیرعامل اول فصل و موقع امضای آن قراردادهای گرانقیمت به فکر این روزهایش می‌بود. هر چه بود، وعده شبانه‌اش پرسپولیس را دوباره به یاد بازیکنان آورد.

 

آنها خوشحال از اینکه قرار است چک‌هایشان با پول نقد عوض شود، با یک بیانیه و این ادعا که در دربی با تمام وجود برای پیروزی پرسپولیس تلاش خواهند کرد، به انتقادهای هواداران - که فضای مجازی را پر کرده بود - پاسخ دادند و نشستند به انتظار پنج‌شنبه‌ای که قرار بود از آن به بعد دیگر طلبکار نباشند.

 

تغییر موضع بازیکنان معترض دور از انتظار نبود اما نمی‌شد باور کرد که رویانیان حرف‌هایش درباره اعتصاب چهارشنبه را که از هیچ نگاهی دور نمانده بود، پس بگیرد. او همزمان با آخرین تمرین پیش از دربی چشمش را به لنز دوربین‌های تلویزیونی دوخت و با شوخ‌طبعی آزاردهنده‌اش گفت که آن اعتصاب، همه‌اش یک فیلم بوده از خستگی بازیکنان پرسپولیس: «من روز چهارشنبه در تمرین پرسپولیس حاضر بودم و دیدم که بازیکنان یک جلسه دوستانه با آقای دایی داشتند. بعد هم ما جلسه داشتیم که چون طولانی شد، بازیکنان از علی دایی خواستند که تمرین نکنند و ایشان هم پذیرفت. اصلا بحث اعتصاب در میان نبود و به نظرم بازیکنان چون خیلی خسته بودند، داشتند فیلم بازی می‌کردند!»

 

این اما همه حرف‌های مدیرعامل نبود و او از آماده شدن فیش‌های پرداختی به بازیکنان پرسپولیس خبر داد: «با تلاش همگانی، خوشبختانه در دقیقه 90 پول پرداختی به بازیکنان دریافت و فیش‌های آنها آماده شد. فیش‌ها را که به شیرینی دادم گفتم معطل نکن. همین امروز برو سر تمرین و خیلی سریع پول‌ها را به بازیکنان برسان تا خیال‌شان راحت شود.»

 

سوت پایان تمرین را هم شنیدیم اما باز هم از پول خبری نشد. ناامیدی دوباره داشت بر پرسپولیس سایه می‌انداخت و بازیکنان با چهره‌هایی درهم سوار اتوبوسی می‌شدند که قرار بود آنها را به هتل برساند. این بار کار به قهر و اعتصاب نکشید اما چشم بازیکنان به دَر بود تا شاید یکی برایشان پول بیاورد.

 

و این پول اگر چه دیر اما بالاخره رسید. ساعت شام هنوز از راه نرسیده بود که یک بسته دو میلیارد تومانی در اختیار علی دایی قرار گرفت و خنده را بر لب پرسپولیسی‌ها نشاند. دو میلیارد تومان آنگونه که دستور داده شده بود، به دست سرمربی بین بازیکنان تقسیم شد تا شاید تلخی‌های روز چهارشنبه جایش را به تمرکز بدهد و پرسپولیس همه حواسش را زوم کند روی دربی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها