کد خبر: ۱۹۸۸۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
با تداوم اقدامات تروريستي در نقاط مختلف عراق، حزب‌الله اين كشور هشدار داد كه هرگونه حمله به سوريه منجر به سوزاندن عربستان و پايان وهابيت توسط حزب‌الله خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، گردان حزب‌الله عراق موسوم به «مقاومت اسلامي عراق» با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه درصورت حمله عربستان به سوريه اين كشور را به آتش خواهد كشيد. اين گردان اعلام كرده كه نظام وهابي تكفيري سعودي تمام امكانات خود را با كشورهاي كفر و ظلم به رهبري امريكا براي حضور نظامي در سوريه و براندازي اين نظام بسيج كرده است. در ادامه بيانيه اين گروه آمده است: عربستان سعودي تروريست‌هاي تكفيري را براي بمب‌گذاري، قتل‌عام و حمله به مساجد و مراقد اهل‌بيت(ع) به سوريه و عراق مي‌فرستد. نوري المالكي نخست‌وزيرعراق هم ديروز يك بار ديگر با بيان اينكه برخي از كشورهاي عربي «شيطان‌صفت» و «خائن» از تروريسم در عراق حمايت مي‌كنند اعلام كرد كه جامعه جهاني با اتخاذ موضعي بي‌سابقه با بغداد براي مبارزه با تروريسم همراه شده است.
 
به گزارش ايسنا، به نقل از پايگاه خبري عربي پرس، نوري مالكي، نخست‌وزير عراق به اين كشورها هشدار داد كه در نهايت پيامدهاي اين اقدامات تروريستي دامنگير خود اين كشورها خواهد شد. وي خاطرنشان كرد: «منطقه خاورميانه امروز شاهد تروريسم است و عراق هدف برخي از كشورهايي شده كه از تروريسم و شرارت حمايت مي‌كنند، اما در نهايت اين شرارت گسترش پيدا كرده و به خود كشورهاي حامي تروريسم خواهد رسيد.» وي با انتقاد از تحصن‌ معترضان در الانبار تصريح كرد كه اين تحصن‌ها به عرصه‌اي براي فتنه و قتل تبديل شده است. اين در حالي است كه ناآرامي‌ها در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. ديروز در انفجار پنج خودروي بمب‌گذاري شده در بغداد، دست كم 24 نفر جان خود را از دست داده‌ و 58‌تن ديگر زخمي شده‌اند. انفجار دو خودروي بمب‌گذاري‌ شده در كركوك و تكريت عراق، دو كشته و ۲۴ زخمي برجاي گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها