کد خبر: ۱۹۹۱۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
رئیس پلیس فتای فارس از دستگیری مرد 39 ساله شیرازی خبر داد که با دسترسی غیرمجاز به تصاویر همسر یکی از اقوام درجه یک خود، وی را مورد هتک حیثیت در فضای مجازی قرار داده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سید موسی حسینی اظهار داشت: ماجرا از اینجا آغاز می‌شود، که متهم پرونده روزی در منزل یکی از اقوام به اتاق خوابشان وارد شده و در اثر حسادتی که به این خانواده داشته است، تصاویر شخصی همسر وی را سرقت کرده و برای ضربه زدن به حیثیت آنان این تصاویر را در شبکه اجتماعی منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: این خانواده که از این موضوع اطلاع نداشته‌اند با دیدن تصاویر در شبکه اجتماعی شوکه شده و اقدام به شکایت برای مشخص شدن موضوع می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی وی را شناسایی و در بازجویی از شاکی مشخص می‌شود، که فرد شناسایی شده از اقوام نزدیک شوهر شاکی است.

حسینی گفت: با کسب دستور قضایی متهم احضار و جرم ارتکابی از وی کشف شد و در تحقیقات انگیزه خود را انتقام‌جویی در اثر حسادت به این خانواده عنوان کرد.

کشف محموله پتوی قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از کشف 530 پتوی نوزاد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محسن سروقد اذعان داشت: مأموران انتظامی بخش «جره و بالاده» هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به دو خودروی سمند و پژو 405 مظنون شدند و پس از تعقیب و مراقبت آنها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران با متوقف کردن خودروها، راننده را دستگیر و در بازرسی از آنان 530 پتوی نوزاد قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: متهمان با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها