کد خبر: ۱۹۹۹۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن با انتقاد از فيفا تاکيد کرد اين نهاد در انتخاب بهترين بازيکن سال توجهي به هافبک‌ها ندارد.

 

پس از اينکه کريستيانو رونالدو پرتغالي از رئال مادريد موفق شد با کنار زدن ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا و فرانک ريبري فرانسوي از بايرن مونيخ توپ طلا فيفا را به خود اختصاص دهد، برخي از کارشناسان به نحوه انتخاب بهترين بازيکن سال فيفا معترض شدند و اعتقاد دارند اين نهاد بايد معيارهاي خود در اين انتخاب را اصلاح کند.

به نقل از تسنيم،کلود ماکلله، دستيار لوران بلان در پاري‌سن‌ژرمن با انتقاد از فيفا گفت: پست هافبک در بيشتر موارد مورد تقدير قرار نمي‌گيرد. توپ طلا معمولاً به مهاجمان مي‌رسد ولي به نظرم بايد بيشتر به بازيکنان مياني توجه شود. پست هافبک در فوتبال امروز دنيا فوق‌العاده تغيير کرده است. اين روزها از بازيکنان ميانه ميدان مي‌خواهند تا در کارهاي دفاعي شرکت کنند، جنگنده باشند و از قدرت دريبل‌زني بالايي هم برخوردار باشند، نقشي پيچيده که هر بازيکني قادر به انجام آن نيست.

مربي 40 ساله PSG همچنين با تمجيد از مارکو وراتي، هافبک ايتاليايي ميليونرهاي پاريس اظهار داشت: وراتي استثنايي است. وقتي که او به پاري‌سن‌ژرمن آمد خيلي از اين بازيکن شناخت نداشتم اما در اولين جلسه تمريني استعداد مارکو را به وضوح ديدم. فکر نمي‌کنم نيازي به ايجاد تغييرات در او داشته باشيم. وراتي بازيکن باکيفيتي است و بايد تنها اجازه دهيد که کمي باتجربه‌تر شود. او رفته‌رفته بازيکني بزرگ و يکي از بهترين فوتباليست‌ها در پست خود خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها