کد خبر: ۲۰۰۵۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
"مسعود صدر" مجری شبکه ضدانقلاب "پارس" در واکنش به درخواست یکی از بینندگان شبکه مبنی بر شرکت در تظاهرات 500 نفری علیه جمهوری اسلامی به شکست تظاهرات اپوزیسیون در طول 34 سال گذشته اعتراف کرد و گفت: اینکه 500 نفر برای تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ثبت نام کرده‌اند باعث خوشحالی است، اما ما تظاهرات 50 هزار نفری به راه انداختیم و شاهد آن بودیم که فقط به شعار علیه جمهوری اسلامی ختم شد و به جایی نرسید.



به گزارش جام، مسعود صدر با اشاره به ضعیف بودن اقدام‌های اپوزیسیون علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: تظاهرات 500 نفری را نفی نمی‌کنم اما باید دید این تظاهرات با چه شیوه‌ای برگزار می‌شود و چه تغییراتی در آن انجام گرفته است. من سالیان عمرم را درتظاهرات علیه ایران در مقابل ساختمان فدرال گذرانده‌ام. موهای سرم سفید شده است. تظاهرات‌ها نباید متوقف شود بلکه باید شیوه‌های رفتن را تغییر داد.

اعتراف به شکست اقدامات اپوزیسیون و ضدانقلاب از سوی عناصر خودفروخته و خارج نشین در حالی است که گروهک‌هایی مانند منافقین و همچنین خیانت‌هایی که از سوی عده‌ای وطن فروش علیه نظام اسلامی و انقلاب صورت گرفته است، اگرچه خاطرات تلخی را برای تاریخ جمهوری اسلامی تحمیل کرده است اما با قدرت و توانمندی کشورمان در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش شاهد اینگونه اعترافات خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها