کد خبر: ۲۰۰۹۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
بعد از صحبت‌هاي برخي از فوتبالي‌ها پيرامون پيشرفت فوتبال و اينکه ليونل مسي گفته بود فوتبال ايران پيشرفت کرده است در اين رابطه با هادي طباطبايي تماس گرفتيم تا پيرامون مسائل فوتبالي روز با او صحبت کنيم.

طباطبايي که صحبت‌هايي مبني بر پيوستن او به يکي از تيم‌هاي ليگ برتري است مي‌گويد:« واقعا چطور مي‌شود فکر کرد که فوتبال ايران پيشرفت کرده است. ايران نه تنها پيشرفت کرده است بلکه پسرفت هم داشته است. متاسفانه ما نه تنها پيشرفت نکرده‌ايم بلکه درجا زده‌ايم چرا که تيم‌هايي که تا چند سال پيش براي ما رقمي نبودند و به راحتي آنها را شکست مي‌داديم اما حالا مي‌بينيم که براي ما شاخ شده‌اند و به دنبال پيروزي هستند.»

بازيکن تيم ملي و سابق استقلال در ادامه مي‌گويد:« مسي احتمالا از کامنت‌هايي که ايراني‌ها گذاشته‌اند ترسيده است، کدام پيشرفت فوتبال منطه پيشرفت کرده است اما متاسفانه ما موفق نبوديم. بعضي وقت‌ها بعضي بردها مثل برد ما مقابل کره که يک اتفاق فوتبالي بود. باعث پسرفت مي‌شود نه پيشرفت. ما بايد به فکر زيرساخت‌ها باشيم نه چيز ديگر. اميدوارم روزي برسد که ما هم بتوانيم مثل ژاپن از بازيکنان خيلي جوانمان استفاده کنيم و از آنها در بازي‌هاي بزرگ استفاده کنيم و به آنها ميدان بدهيم.»

هادي طباطبايي در پايان در مورد شرايط تيم شهرش داماش گفت:« پيش از هر چيز اميدوارم تيم داماش که تيم شهر من است بتواند به جايگاه خوبي برسد چون اين تيم حيف است که در ليگ با آن همه تماشاگر و مردم خوب رشت حضور نداشته باشد. داماش بهترين تماشاگران ايران را دارد که هميشه در همه جا و همه حال پشت تيمشان هستند. اميدوارم اين تيم موفق شود چرا که مردم رشت چه گناهي دارند که نتوانند سهميه‌اي در ليگ برتر داشته باشند، داماش پتانسيل حضور در ليگ برتر را دارد.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها