کد خبر: ۲۰۰۹۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس کرمان تاکيد کرد، لوکا بوناچيچ بدون واسطه به عضويت اين تيم کرماني درآمده است.

علي اکبر ايرانمنش اظهار داشت: باشگاه صنعت مس کرمان با لوکا بوناچيچ به صورت مستقيم مذاکره و او را جذب کرده است. در اين انتقال پاي هيچ واسطه‌اي در ميان نبود و نمي‌دانم چرا عده‌اي با ساير مربيان خارجي حاضر در ليگ کاري ندارند و تنها روي حضور اين مربي در مس کرمان زوم کرده‌اند.

به گزارش تسنيم،وي افزود: آنهايي که در مورد خانه‌نشيني برخي مربيان صحبت مي‌کنند اگر با مربي ايراني به دسته يک سقوط مي‌کرديم راضي مي‌شدند؟ اينکه عده‌اي مي خواهند براي ما خط مشي تعيين کنند که به جاي لوکا بايد مربي ديگري را جذب مي‌کرديم موضوعي است که بايد ريشه‌يابي شود.

مديرعامل باشگاه مس تصريح کرد: ديدارهاي ليگ برتر هر 4 روز برگزار مي‌شود و ما هم تصميم به تغيير مربي داشتيم. با اين شرايط لوکا بوناچيچ که با بازيکنان مس کار کرده و به وضعيت آنها آشنا بود بهترين گزينه براي مس محسوب مي‌شد، چراکه هر مربي ديگري را مي‌آورديم حداقل 3 بازي از دست مي‌رفت تا او با شرايط تيم آشنا شود.

ايرانمش تاکيد کرد: انسان تا زنده است اميد دارد و ما هم صددرصد به ماندن مس در ليگ برتر اميدواريم.

وي در مورد ديدار تيمش با استقلال، صدرنشين ليگ برتر هم به تسنيم گفت: استقلال براي ما تيم مطرحي نيست. در بازي رفت تيم ما که تقويت هم نشده بود از استقلال يک امتياز گرفت آن هم در شرايطي که يک پنالتي هم از دست داديم و مي‌توانستيم برنده بازي باشيم. تيم ما در ديدار قبلي هم خوب بازي کرد و تنها نتيجه نگرفت. خوشبختانه سطح بازي مس ارتقا پيدا کرده و قطعاً براي شکست دادن استقلال وارد زمين مي‌شويم.

مديرعامل مس درباره اينکه در جام حذفي هم استقلال را براي صعود به فينال پيش رو دارند، يادآور شد: مسابقات 4 روز به 4 روز انجام مي‌شود. در اين شرايط مس هم مدام بدشانسي مي‌آورد. پيش از بازي با فولاد پسر عموي رودباريان فوت کرد و قبل از ديدار با نفت هم مادر ترشيز درگذشت. ضمن آنکه پاي کيانوش رحمتي هم عفونت کرده و ما با اين وضعيت در برگزاري مسابقات خود دچار مشکل هستيم.

ايرانمنش در مورد اينکه فوت اقوام بازيکنان چه ارتباطي به زمان ديدارهاي ليگ برتر و جام حذفي دارد به تسنيم گفت: به هر حال وقتي زمان مسابقات نزديک به هم است اين اتفاقات هم به مشکلات ما اضافه مي‌شود. البته معضل اصلي ما آسيب‌ديدگي بازيکنان بر اثر اين ديدارهاي فشرده است.

وي در اين باره که صحبت‌هايش نشان مي‌دهد تيم مس بيشتر به دنبال بقا در ليگ برتر است و توجه چنداني به جام حذفي ندارد، خاطرنشان کرد: بي‌ترديد اولويت ما ليگ برتر است اما در جام حذفي هم تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم.

ايرانمنش در مورد استفاده از بازيکنان جوان در ديدار حذفي مقابل استقلال به تسنيم گفت: در ليگ برتر هم با نظر بوناچيچ از بازيکنان جوان استفاده مي‌کنيم و نفرات با تجربه هم طبق خواسته کادر فني به کار گرفته مي‌شوند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها