کد خبر: ۲۰۱۷۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کاپيتان تيم ملي فوتبال برزيل و پاري سن ژرمن از اتحاد بالاي بازيکنان سلسائو سخن گفت. او مي گويد حتي حاضر است براي نيمار بميرد!

جام جهاني 2014 در برزيل برگزار مي‌شود و شاگردان اسکولاري با توجه به امتياز ميزباني از شانس بالايي براي قهرماني برخوردار هستند.

تياگو سيلوا، کاپيتان تيم ملي فوتبال برزيل و پاري سن ژرمن از اتحاد بالاي بازيکنان تيمش سخن گفت: تيم ملي فوتبال برزيل در بهترين شرايط خود به سر مي‌برد. اتحاد و يکدلي بازيکنان بسيار بالا است. اگر قرار باشد به خاطر نيمار در زمين بدوم اين کار را خواهم کرد. حتي حاضرم به خاطر نيمار بميرم.

او افزود: کسي نمي‌تواند اتحادي را که بين بازيکنان برزيل وجود دارد از بين ببرد. خوشبختانه فضاي بسيار خوبي در تيم حاکم است. اين يک چيز طبيعي است که قيمت بازيکنان تيم ملي فوتبال برزيل با هم فرق کند. برخي از بازيکنان درآمد بيشتري دارند و در شرايط رفاهي خوبي زندگي مي‌کنند، اما اين باعث نمي‌شود تا فضاي منفي در تيم به وجود آيد، بلکه برعکس فضاي تيم کاملا صميمي است و اين کمک زيادي به ما خواهد کرد.

برزيل با توجه به امتياز ميزباني شانس زيادي براي قهرماني در جام جهاني 2014 دارد. شاگردان اسکولاري موفق شدند چند ماه پيش در جام کنفدراسيون‌ها با شکست تيم‌هاي بزرگ به قهرماني برسند تا نشان دهند که مي‌خواهند جام را در خانه نگه دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها