کد خبر: ۲۰۱۸۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
بیست‌ودومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با شکست آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در ورزشگاه نیوکمپ پیگیری شد.
در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، عصر دیروز (شنبه) تیم بارسلونا در خانه خود، ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 برابر میهمان خود تن به شکست داد.

گل زودهنگام الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا در دقیقه 8 نوید یک بازی مقتدرانه را از سوی کاتالان‌ها می‌داد اما جریان بازی در ادامه به شیوه‌ دیگری پیش رفت. در دقیقه 39 پایلو پیاتی کار را به تساوی کشاند و یک دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که غفلت مدافعان بارسلونا دانیل پارخو را بار دیگر صاحب موقعیت کرد تا او گل دوم والنسیا را به ثمر برساند.

تصمیم سختگیرانه داور برای اعلام خطای هند ریکاردو کاستا، کاپیتان والنسیا یک پنالتی را به بارسلونا تقدیم کرد تا لیونل مسی آن را به گل دوم میزبان تبدیل کند، هرچند تنها 5 دقیقه بعد اشتباه و غفلت دوباره مدافعان بارسا این تیم را از میهمان خود عقب انداخت. این بار فرنسیسکو آلکاسر بود که دروازه کاتالان‌ها را باز کرد. اخراج جوردی آلبا، دفاع چپ در دقیقه 78 نیز کار بارسلونا را برای فرار از باخت خانگی سخت‌تر کرد تا دومین شکست لالیگایی فصل در کارنامه کاتالان‌ها ثبت شود.

با قبول این نتیجه مردان خراردو مارتینو فرصت تثبیت جایگاه خود در صدر جدول را از دست داده و این فرصت را برای تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید فراهم کردند تا فردا با پیروزی برابر حریفان خود بتوانند از آبی‌واناری‌پوشان سبقت بگیرند. اتلتیکو میزبان سوسیداد است و رئال در خانه بیلبائو به میدان خواهد رفت.

هفته بیست‌ودوم لالیگا امشب با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

لوانته - رایو وایکانو
ختافه - وایادولید
مالاگا - سویا

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید هر 2 با 54 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و رئال مادرید 53 امتیازی سوم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها