کد خبر: ۲۰۳۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا کاسياس را شايسته حضور در جام جهاني 2014 برزيل دانست.

بعد از آنکه ژوزه مورينيو، سرمربي سابق رئال مادريد با کاسياس به مشکل خورد او را از ترکيب اصلي رئال مادريد کنار گذاشت و حتي دروازباني گمنام چون آدان را بر او ترجيح داد. انتظار مي رفت که با آمدن کارلو آنچلوتي تيره روزيهاي کاسياس به پايان برسد و اين دروازبان محبوب سانتياگو برنابئو بارديگر به سنگربان اصلي کهکشانيها تبديل شود اما برخلاف انتظارها آنچلوتي هم به ديگو لوپز اعتماد کرد واو را به عنوان سنگربان نخست تيمش در رقابت ها ليگا انتخاب کرد.

به نقل از ايسنا،انتظار مي‌رفت که کاسياس باتوجه به نيمکت نشيني در رئال مادريد در فصل جابجايي تابستاني از اين تيم جدا شود و به تيم ديگري رود چرا که او اصلا دوست ندارد جام جهاني را از دست دهد با اين حال به نظر مي رسد که دل بوسکه حتي باوجود نيمکت نشيني کاسياس هنوز به او اعتماد دارد و سنگربان اصلي اسپانيا در جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود.

دل بوسکه در گفتگويي که با شبکه ديونسا سنترال اسپانيا داشت گفت: کاسياس شايسته حضور در جام جهاني 2014 برزيل است. ما او را کاملا زير نظر گرفته‌ايم. حضور او در ترکيب رئال رضايت بخش است.

او درباره احتمال دعوت لوپز به تيم ملي فوتبال اسپانيا براي جام جهاني 2014 گفت: من نگفته‌ام که لوپز را دعوت کرده ام چرا که ما دروازبانهاي خوبي داريم که در سالهاي اخير تلاش بسيار زيادي براي تيم ملي اسپانيا داشته‌اند.

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا در ادامه سخنان خود به ستايش از ديگو سيمئونه و کارلو آنچلوتي پرداخت و گفت: هر دوي آنها در مسير درستي گام برمي‌دارند. اتلتيکو مادريد و رئال مادريد به همراه بارسلونا رقابت تنگاتنگي براي کسب عنوان قهرماني دارند. بهترين تيم جام را بالاي سرخواهد برد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها