کد خبر: ۲۰۴۱۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
فردا، سی و پنجمین 22 بهمن پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و امت انقلابی، برای نخستین بار در تاریخ جهان، برای سی و پنجمین بار به خیابان ها می آیند تا از انقلابشان پاسداری کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از"خیبرآنلاین"، اگر به همه انقلاب های قدیم و جدید نگاهی گذرا داشته باشیم، اکثرا یا از بین رفتند، یا دچار انحراف شدند و یا میان مردم با سردمداران، فاصله های پرنشدنی به وجود آمد و با این محاسبه، انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگوی واحد توانسته خود را در لیست "ترین" های جهان ثبت کند.

براساس این گزارش، اگرچه برخی جریانات سازشکار و واداده طی همه سال های پس از انقلاب همه رقم پادویی کردند تا فرش قرمز زیرپای یانکی ها پهن کنند و پای ششلول بندهای گاوچران را به سرزمین پارسیان مجددا باز کنند، اما بصیرت مثالزدنی ایرانیان و چشم و حواس دوختن آنها به امامشان، همه نقشه های دشمنان و پاودهایشان را نقش برآب کرد.

در تمام این 35 سال، مهمترین توطئه آمریکا ایجاد جو دوگانگی میان مسئولان مختلف با یکدیگر، مردم با یکدیگر و مسئولان و مردم با هم بود اما با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تمام نقشه های یکساله، در برابر سیل خروشان و متحد ملت و مسئولان تبدیل به سرابی می شود که خواب های کاخ سفیدنشینان را نقش برآب می کند.



امسال نیز، دشمنان کینه دار ایران، که مانند گرگی گرسنه و تشنه، پلک به هم نمی زنند تا شاید روزنه ای برای رخنه و دریدن پیدا کنند، با بروز معدود رفتارهای عجیب و اقدامات نابجای برخی مسئولان دیپلماسی، دچار نوعی از توهم شده اند. آنان، به خیال آنکه چنگ و دندان نشان دادنشان توانسته ملت را به لرزه درآورد، همینک از راه دور، دست و پای هرزه می زنند و می خواهند به جان مردم خوف ایجاد کنند و بدین جهت، هر روز صبح، قبل از صبحانه و پس از آن، از گزینه های روی میز و گزینه نظامی و... سخن به هوا پرتاب می کنند.

دشمن را خیال برداشته که گزینه ها (اگر با لهجه باقالی در فیلم سینمایی اخراجی ها بخوانیم به واقعیت آن نزدیکتر خواهیم شد!) می توانند یک ملت بزرگ به عظمت ایران اسلامی را برای ادامه مسیر دچار شک و تردید کند و البته بر روی جریان تردید داخلی (همان پادوهای 35 سال اخیر شیطان بزرگ در ایران) دلبسته اند و البته از آنجا که خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده، ظاهرا هنوز شکست های پی در پی در توطئه های مختلف براساس کروکی های همین مزدوران داخلی را نفهمیده اند، یا خود را به نفهمی می زنند!

شیطان بزرگ، البته این بار در کنار گزینه های مختلف روی میز، تحریم به خیال خود شکننده و از پای درآورنده را نیز همزمان اجرایی کرده است و البته با پاس گل بی تدبیرانه ای که برخی ها در ماجرای سبد کالا به دشمن دادند، بازهم دچار نوعی افزایش گستاخی نسبت به ملت شده و به صراحت بیان کرده که با پول او، برای مردم مرغ و تخم مرغ خریده اند!

و البته کسی نیست به آنها بگوید اگر پولدار بودید، پول های ما را مانند سارقان نیمه شب، مخفیانه و از سر استیصال نمی دزدیدید. اگر پولدار بودید، فکری به حال بدهی های خود می کردید تا دولت برشکسته تان 15 روز تعطیل نشود تا ببیند چه خاکی باید بر سر بریزد.

با این همه، فردا روز ایران و ایرانی است. 22 بهمن 92 روز احیای دوباره ملت و تحویل سی و ششمین سال انقلاب اسلامی است و با همان ذکر لحظه تحویل سال، یا مقلب القلوب و الابصار... فردا، دلها دوبار متحول خواهد شد و دیده ها، بصیرتر از قبل، با مرور خاطرات انقلاب و نیز، مشاهده حضور میلیونی عموم مردم در صحنه های ناب انقلابی، همه منسجم تر از قبل خواهند شد و به دشمن ابله، نشان خواهند داد که از ایران، فقط یکصدا شنیده می شود: مرگ بر آمریکا!

22 بهمن امسال قرار است از گزینه پیشنهادی روی میز ایرانیان نیز رونمایی شود، گزینه ای که به تنهایی در برابر همه گزینه های خیالی حریف مستکبر، دست بالاتر را دارد و او، اگر هرچه گزینه دارد را به صورت دسته جمعی روی میز بگذارد، باز هم در برابر این تک گزینه ایران کم می آورد. آن گزینه طلایی و برگ برنده همیشه تاریخ چیست؟ لبیک یاحسین.

به خبرنگاران خارجی که از آن سوی آب ها آمده اند تا شاید دام نوبرانه ای را در تله خود بگیرند، بگویید لنزهایشان را تا صبح فردا پاک و تمیز کنند و همزمان، وجدان هایشان را برای یک فردا هم که شده، از هر نوع وابستگی رها کنند تا فقط حقیقت را ثبت و مخابره نمایند.

به دوستان انقلاب اسلامی و عموم مستضعفین جهان که چشم امیدشان به ایران است بگویید فردا، پاسخ همه شبهه افکنی های رسانه های وابسته به دستگاه دروغ غربی را از کف خیابان های تهران بشنوند و ببینند که این ملت، پای انقلابش، محکمتر از قبل ایستاده است و دعای شب و روزش این است که پرچم این نهضت را به سلامت و صحت، به دست صاحب اصلی، بقیةالله الاعظم(عج) برساند. پس شما نیز محکم و مقاوم، به ادامه مسیر خود همت کنید و بدانید که از حمایت های ملت و حکومت ایران برخوردار خواهید شد.

به دشمنان ایران اسلامی نیز بگویید که فردا، به چشمانتان شک نکنید، آنچه خواهید دید، پاسخ دندان شکن ملت ایران خواهد بود به تحریم و تهدیدهای شما. اگر مرد هستید، به جای ناله از دور، قدمی عملی بردارید تا جهانیان، از لوث وجودتان برای همیشه تاریخ خلاص شوند که میلیون ها انسان در ایران و سایر نقاط جهان، برای آن روز موعود، لحظه شماری می کنند.

فردا، 22 بهمن است، روز ملی ایران، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وعده تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و بیعت دوباره با نایب امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای. فردا همه می آییم، متحد و یکپارچه، با شعار واحد: مرگ بر آمریکا و گزینه روی میز: لبیک یاحسین.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها