کد خبر: ۲۰۴۳۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سمير نصري پس از چند هفته‌ مصدوميت به تمرين تيمش بازگشت.

سمير نصري، هافبک فرانسوي منچسترسيتي که در بازي برابر نيوکاسل در اواسط ژانويه دچار مصدوميت سنگين شد، روز گذشته (سه شنبه) پس از چند هفته‌ غيبت به تمرينات تيمش بازگشت تا احتمال حضورش در بازي برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا افزايش يابد.

مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي درباره بازگشت هافبک فرانسوي به تمرين تيمش، گفت: نصري و خاوي گارسيا روز گذشته به تمرينات تيم بازگشتند. البته آنها قطعا به ديدار با چلسي در جام حذفي نمي‌رسند، اما احتمال دارد که در بازي با بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان بروند.

سمير نصري نيز پس از بازگشت به تمرين تيمش، گفت: خيلي خوشحالم که آن مصدوميت وحشتناک را پشت سر گذاشتم. از حمايتي که هواداران منچسترسيتي در طول هفته‌هاي گذشته از من کردند تشکر مي‌کنم و اميدوارم که بتوانم به زودي براي تيمم به ميدان بروم.

منچسترسيتي امشب (چهارشنبه) در هفته‌ بيست و ششم ليگ برتر انگليس در خانه از تيم ساندرلندي پذيرايي مي‌کند که در خطر سقوط به دسته پايين‌تر قرار دارد. آنها شنبه نيز در جام حذفي برابر چلسي به ميدان مي‌روند و سه‌شنبه در ليگ قهرمانان اروپا در ديداري حساس از بارسلونا پذيرايي خواهند کرد که همه اين ديدارها در ورزشگاه "اتحاد" برگزار خواهند شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها