کد خبر: ۲۰۴۴۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي آرژانتين تاکيد کرد احتمال تغيير در ليست نهايي آرژانتين براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل تقريباً بعيد است.

کارلوس توز، مهاجم پيشين آلبي‌سلسته که پس از رقابت‌هاي کوپا آمريکا در سال 2011 ديگر به تيم ملي آرژانتين دعوت نشده است يک‌شنبه شب در چارچوب هفته بيست‌‌وسوم رقابت‌هاي سري A ايتاليا در ديدار خارج از خانه يوونتوس مقابل هلاس ورونا که به نتيجه تساوي 2 بر 2 انجاميد هر 2 گل بانوي پير را به ثمر رساند. اين مهاجم 30 ساله در حال حاضر با 13 گل‌زده‌ دومين گلزن برتر رقابت‌هاي سري A ايتاليا است.

آلخاندرو سابيا، سرمربي آرژانتين در پاسخ به اين پرسش خبرنگاران که «احتمال دعوت شدن کارلوس توز به تيم ملي آرژانتين وجود دارد؟»، آب پاکي را روي دست خبرنگاران و توز ريخت و گفت: بعيد است سورپرايزي در ليست نهايي جام جهاني 2014 ببينيد.

وي با کنايه به افرادي که خود را در هر زمينه‌اي صاحب‌نظر مي‌دانند هم اظهار داشت: دوستي به من گفت در آرژانتين همه ما دکتر و مربي هستيم... . در مورد بازيکناني هم که به اردوي تيم ملي دعوت نشده‌اند، صحبتي نخواهم کرد.

سرمربي 59 ساله آلبي‌سلسته که تيمش در گروه F با تيم‌هاي ايران، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين هم‌گروه است با تاکيد بر اينکه آرژانتيني‌ها در اين تورنمت کار ساده‌اي نخواهند داشت، تصريح کرد: ما بهترين بازيکن دنيا يعني ليونل مسي را در اختيار داريم و همچنين در حيات خانه‌مان بازي مي‌کنيم ولي صاحب اين خانه (برزيل)، قهرماني بزرگ است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها