کد خبر: ۲۰۴۴۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
حميد گودرزي ستاره تواناي سينما و تلويزيون کشورمان عصر امروز در اردوي استقلال در هتل پارميس کيش حضور يافته و ساعاتي را در کنار کادر فني و بازيکنان تيم سپري کرد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، کاروان آبي‌پوشان که از ظهر سه‌شنبه، براي برپايي اردوي آماده‌سازي خود در خليج فارس راهي جزيره کيش شده‌اند، امروز نيز برنامه‌هاي تمريني خود را مرور کردند.

*امير عرب معاون اجرايي باشگاه استقلال ساعاتي پيش به اردوي اين تيم در کيش ملحق شد. لازم به ذکر است که وي تا پايان اردوي استقلالي‌ها در کيش، در اين اردو حاضر خواهد بود.

*حميد گودرزي ستاره تواناي سينما و تلويزيون کشورمان عصر امروز در اردوي استقلال در هتل پارميس کيش حضور يافته و ساعاتي را در کنار کادر فني و بازيکنان تيم سپري کرد. گفتني است که گودرزي در تمرين روز گذشته استقلال نيز حضور يافته بود.

*طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده، کاروان تيم استقلال بعد از پايان تمرين امروز، راهي رستوران پديده در جزيره کيش خواهد شد تا شام را در آنجا صرف کنند.

حواشي تمرين امروز:

*خوشامد سرمربي به مبعلي

ايمان مبعلي که بالاخره و با تلاش مسئولين باشگاه استقلال به اردوي کيش ملحق شده بود، اولين حضور خود را در جمع شاگردان قلعه‌نويي تجربه کرد که طي اين نوبت از تمرين، امير قلعه نويي دقايقي را براي آبي‌پوشان صحبت کرد و به ايمان مبعلي بابت حضور دوباره‌اش در استقلال خوشامد گفت و از اين بازيکن براي کمک به استقلالي‌ها تقدير و تشکر کرد.

*تمرين هوازي زير نظر حاج قاسم

در اولين آيتم تمريني، استقلالي‌ها زير نظر امير حاج قاسم، مربي بدنساز تيم تمرينات هوازي را مرور و با نرم دوي به دور زمين بدن‌هاي خود را گرم کردند.

*حضور پرشور هواداران

حدود 200 نفر از هواداران استقلال که در جزيره کيش حضور دارند، با حضور در محل تمرين آبي‌پوشان، از نزديک نظاره گر تمرينات شاگردان قلعه نويي شدند.

*حضور افشارزاده در تمرين

بهرام افشارزاده، دبير سابق کميته ملي المپيک کشورمان در محل تمرين استقلالي‌ها حضور يافته و دقايقي را به کادر فني و بازيکنان استقلال به خوش و بش پرداخت.

*وزش باد در کيش

تمرينات عصر استقلال در حالي پيگيري شد که در ورزشگاه المپيک کيش وزش باد در حال وزيدن بود و همين امر نيز شرايط ايده‌آلي را براي تمرين استقلالي‌ها مهيا مي‌کرد.

*قلعه‌نويي پا به توپ شد

از ديگر آيتم‌هاي تمريني ديروز، تمرين آقاوسط بود که آبي پوشان با تقسيم شدن به سه گروه تيمي به مرور آن پرداختند. اين در حالي بود که امير قلعه نويي نيز خود شخصا پا به توپ شد تا نشاط بيشتري به تمرين داده باشد.

*اولين حضور مبعلي

ايمان مبعلي يار جديد استقلال که در حضور دوباره خود در جمع آبي‌پوشان پيراهن شماره 23 اين تيم را برتن خواهد کرد، در تمرينات امروز استقلال، اولين حضور خود را پس از گذشت دو سال در کيش تجربه کرد.

*تمرينات تاکتيکي در دستور کار استقلالي‌ها

از ديگر آيتم‌هاي تمريني استقلالي‌ها، مرور برنامه‌هاي تاکتيکي بود که طي آن نفرات تيم زير نظر کادر فني به ارسال پاس‌هاي ترکيبي، ارسال از جناحين و تمرينات شوت‌زني پرداختند.

لازم به اشاره است که تمرينات آماده‌سازي استقلال، فردا نيز از ساعت 18 در محل ورزشگاه المپيک کيش پيگيري خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها