کد خبر: ۲۰۴۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي فرانسوي آرسنال گفت که با وجود نمايش ضعيف مسعود اوزيل بازيکن آلماني تيمش در برابر ليورپول وي بازيکني فوق العاده است.
آرسن ونگر در کنفرانسي خبري گفت:او به خوبي کار کرده است و خود را با ليگ برتر به خوبي وفق داده است.ما اين موضوع را پيش از اين هم شاهد بوديم.به نظرم او او از اين موضوع آگاه است و به سختي تمرين مي کند.من دوست ندارم که به او فشار آورم زيرا او تاکنون بازيکني فوق العاده بوده است.او در روز شنبه عملکرد خوبي نداشت اما اين براي همه مي تواند روي دهد.او به سختي تمرين مي کند که خود را با شرايط فيزيکي حاکم بر ليگ برتر وفق دهد و او براي من يک بازيکن استثنايي است.

وي درباره بازي آتي تيمش در برابر تيم منچستر يونايتد در رقابتهاي فوتبال ليگ برتر انگليس هم گفت:ما به آنها همانند يک تيم قدرتمند مي نگريم و آنها کيفيت خوبي از خود در اين فصل به همگان نشان داده اند.قضاوت درباره آنها کاري دشوار است اما در حال حاضر ما در برابر يک تيم خوب بازي مي کنيم و مي خواهيم که آنها را شکست دهيم.

وي افزود:ما فردا به روشي خيلي مثبت با اين موضوع برخورد خواهيم کرد و من در اين باره متقاعد شده ام.اين همان رفتاري است که از ابتداي فصل ما در بازيهاي بزرگ داشته ايم.ما بايد بر روي اين موضوع تمرکز کنيم و مي دانيم که ورزشگاه خانگي تيم سهم عمده اي در موفقيت آن در اين فصل داشته است.

ونگر درباره باخت سنگين پنج بر يک اخير تيمش در برابر تيم ليورپول گفت:باخت در يک بازي مايه دلسردي است اما به نظرم اين اتفاقي بود و ما هميشه در خط دفاعي با ثبات بوده ايم و ما بايد با اين موضوع به درستي برخورد کنيم.ما در ده بازي پياپي شکست ناپذير بوده ايم و نبايد يک باخت را زياد بزرگ کنيم.اين باخت اتفاقي بوده است و ما از آن استقبال نمي کنيم زيرا شکستي دلسرد کننده بود.چگونگي رفتار ما در برابر اين شکست مي تواند فصلي موفق را براي ما به همراه داشته باشد.در هر فصلي شما شاهد موارد مختلفي هستيد که ممکن است شما را دلسرد کند اما شما بايد به روشي مثبت با آنها برخورد کنيد که اين موضوع مي تواند موفقيت تيم شما را به همراه داشته باشد.

گفتني است در آغاز هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر انگليس امروز سه شنبه تيم فوتبال وستهام با دو گل از سد نوريچ سيتي گذشت،کارديف سيتي با استون ويلا به تساوي بدون گل رسيد،هال سيتي با يک گل مغلوب ساوثهمپتون شد و ديدار تيم وست برومويچ آلبيون در برابر چلسي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در بازيهاي امروز چهارشنبه هم تيم آرسنال ميزبان منچستر يونايتد است،نيوکاسل يونايتد با تاتنهام هاتسپر روبرو مي شود،اورتون تيم کريستال پالاس را پيش رو دارد،منچستر سيتي با ساندرلند روبرو مي شود،استوک سيتي در برابر سوانسي سيتي به ميدان مي رود و فولام پذيراي ليورپول خواهد بود.

در جدول رده بندي اين رقابتها هم اکنون تيم فوتبال چلسي با کسب پنجاه و هفت امتياز در صدر است و تيم هاي آرسنال با پنجاه و پنج امتياز و منچستر سيتي با پنجاه و چهار امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند. تيم فولام با بيست امتياز همچنان قعرنشين است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها