کد خبر: ۲۰۴۹۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: چرا دیدار مس و سپاهان در لیگ برتر روز گذشته برگزار نشد و فینال جام حذفی هفته آینده برگزار نشد؟

به گزارش پایگاه598،محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص دیدار فجرسپاسی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این دیدار به گونه‌ای برای هر دو تیم شش امتیازی است و برای تیم‌های دیگر 9 امتیازی به حساب می‌آید هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند امیدوارم نتیجه بازی در زمین مسابقه تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه فجرسپاسی در هفته‌های اخیر از قضاوت داوران ضربه خورده است یادآور شد: ما از قضاوت داور و به خصوص کمک‌داوران ضربه‌های زیادی در هفته‌های اخیر خورده‌ایم اما امیدوارم در این هفته آنچه که قانون فوتبال ایجاب می‌کند نتیجه را رقم بزند و مسائل دیگر در این‌باره دخیل نباشد.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به اینکه چرا مس باید روز گذشته در جام حذفی بازی کند بازی هفته بیست و هفتم این تیم با تاخیر برگزار شود خاطرنشان کرد: مگر چهار هفته پایانی لیگ حساس نیست؟ چه اشکالی داشت که مس روز گذشته در لیگ برتر بازی می‌کرد و هفته آینده جام حذفی برگزار می‌شد؟ مسابقات حساس است و رقبای ما هم به دنبال نتایج ما هستند چه اشکالی داشت به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردند که ما هم لطمه نخوریم.

یاوری تاکید کرد: اینگونه برنامه‌ریزی‌ها اجحاف به تیم‌هایی همچون ما است. ما هم کسی را نداریم که از حق و حقوقمان دفاع کند. داوران که در 6 بازی هر کاری می‌خواستند انجام دادند حالا هم برنامه‌ریزی این مسائل را برای ما به وجود آورده است. به هر حال مس رقیب ما است و منتظر بازی‌های ما است تا ببینیم چه می‌کنیم به هر حال این سوالاتی است که همیشه بی‌جواب باقی می‌ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها