کد خبر: ۲۰۴۹۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي فرانسوي تيم فوتبال آرسنال انگليس ديدار آتي تيمش در برابر ليورپول در جام حذفي اين کشور را فرصتي براي جبران شکست سنگين اخير تيمش در ليگ برتر ارزيابي کرد.

ونگر در کنفرانسي خبري گفت:ما با تيمي بازي مي کنيم که اين شانس خوبي براي صعود محسوب مي شود.شايد به يک يا دو بازيکن استراحت بدهم و يا شايد سه بازيکن اما مطمئنا ما بايد براي برد دراين ديدار بر روي آن تمرکز کنيم.

وي افزود:من بايد بگويم که ليورپول نخستين تيمي است که ما مي خواهيم در برابر آن به ميدان برويم.اگر شما همه چيز را درست در کنار هم قرار دهيد آنچه که به آن نياز داريد يک فرصت است تا به مقصود خود برسيد و ما اين فرصت را دراختيار داريم.

وي در ادامه گفت:ما اين وضع را از سيستم (دفاعي )‌خود خارج ساخته ايم.بدشانسي ما در ديدار برابر ليورپول در ليگ برتر اين بود که در مدت بيست دقيقه گل هاي زيادي دريافت کرديم.چهارشنبه شب ما به انسجام تيمي خود در ديدار مقابل منچستر يونايتد رسيديم.

گفتني است در چارچوب دور يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي انگليس موسوم به اف اي کاپ امروز شنبه منچستر سيتي ميزبان چلسي است، ساندرلند به ديدار ساوثهمپتون مي رود،شفيلد ونزدي تيم چارلتون را پيش رو دارد و کارديف سيتي با ويگان آتلتيک روبرو مي شود .

در بازيهاي روز يکشنبه هم اورتون ميزبان سوانسي سيتي است و شفيلد يوناتيد با ناتينگهام فارست روبرو خواهد شد.در تنها ديدار روز دوشنبه هم برايتون به ديدار هال سيتي خواهد رفت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها