کد خبر: ۲۰۷۲۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲

آنتونیو کونته معتقد است تیمش با وجود خستگی نتیجه‌ خوبی برابر تورینو گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در هفته‌ بیست و پنجم سری A تورینو را شکست دهد تا موقعیت خودش را در صدر جدول حفظ کند.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی‌ در شهرآورد تورین گفت: بازیکنانم کمی خسته بودند. چند بازی سخت را در هفته‌های گذشته پشت سر گذاشتیم اما به هیچ وجه نمی‌خواستیم در شهرآورد تورین تیم بازنده باشیم. به همین خاطر انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم تا اختلافمان را با رم در صدر جدول حفظ کنیم. بازیکنانم در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و فرصت‌های بسیار کمی نصیب حریف شد. هم در خط دفاع و هم در خط حمله بازی بی‌نقصی را ارائه دادیم. تنها سه روز پس از دیدار برابر ترابوزان در لیگ اروپا بازی کردیم که این کار ما را سخت کرده بود. اکنون نیز باید به دیدار برگشت با این تیم در روز پنجشنبه فکر کنیم. می‌دانیم که جو خیلی سختی در ترکیه حکمفرماست و باید بتوانیم از پیروزی خودمان در دیدار رفت مراقبت کنیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: تورینو در این فصل تیم متفاوتی با فصل‌های گذشته بوده و پیشرفت زیادی کرده‌ است. به آنها تبریک می‌گویم که توانستند در نیمه دوم ما را تحت فشار قرار دهند اما از عملکرد تیمم در این دیدار راضی هستم زیرا بازی‌های فشرده‌ای در لیگ و لیگ اروپا داریم که باعث خستگی بازیکنانم شده است. اگر از من بپرسید که این فصل اطمینان بیشتری از تیمم دارم یا فصل گذشته پاسخ خواهم داد که فصل گذشته اطمینان بیشتری داشتم زیرا تیم در موقعیت خوبی قرار داشت و هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی جوان یوونتوس در پایان گفت: نباید فراموش کنیم که کوچک‌ترین اشتباه باعث خواهد شد تا رم اختلافش را با ما کم کند. پیروزی شب گذشته آنها پیام خوبی برای ما بود و نشان داد که آنها منتظر هستند تا از کوچک‌ترین لغزش ما استفاده کنند و ما نباید به آنها این فرصت را بدهیم.

یوونتوس پنجشنبه در مرحله برگشت لیگ اروپا برابر ترابوزان اسپور ترکیه قرار می‌گیرد. تیم ایتالیایی در بازی رفت موفق شد با دو گل به پیروزی برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها