کد خبر: ۲۰۸۵۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که تيمش امشب کار بسيار سختي مقابل رقيب همشهري‌اش دارد.

کارلو آنچلوتي رقابت سختي را مقابل تيم همشهري‌اش در هفته بيست و ششم لاليگا پيش‌بيني کرد اما معتقد است که هواداران شاهد بازي کثيفي از سوي دو تيم نخواهند بود. وي اظهار داشت: به اينکه واران را در ترکيب اصلي تيم قرار دهم، فکر کردم؛ چون عالي بازي مي‌کند اما هنوز درباره ترکيب اصلي تصميم نگرفته‌ام. بهترين بازيکنانم را براي اين بازي به ميدان مي‌فرستم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: فکر مي‌کنم بازي سختي داشته باشيم مثل همه دربي‌ها اما فکر نمي‌کنم شاهد بازي کثيفي از هر دو تيم باشيم. انتظار يک بازي سخت را دارم. تلاش مي‌کنيم برنده شويم اما براي شکست اتلتيکو بايد در بهترين شرايطمان باشيم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: حس کردن فشار قبل از اين بازي‌ها طبيعي است؛ اين مسابقه‌اي ميان دو تيم است که براي صدرنشيني مي‌جنگند. مهم اين است که چگونه اين فشار را مديريت کنيد. ما سه امتياز بالاتر از آنها هستيم اما اتلتيکو هم اين مزيت را دارد که در کالدرون بازي مي‌کند. همه ما مي‌دانيم که هواداران در خانه چطور از اين تيم حمايت مي‌کنند.

وي اضافه کرد: بايد در حمله و دفاع بهترين باشيم و با شجاعت و شخصيت بازي کنيم. براي برنده شدن بايد در همه چيز بهتر از اتلتيکو باشيم. فصل خيلي طولاني است. اين بازي بسيار مهمي است و اين فرصت را داريم که اختلافمان را با اتلتيکو به 6 امتياز برسانيم.

آنچلوتي گفت: سيمئونه کارش را عالي انجام مي‌دهد. اتلتيکو در چند سال گذشته در حضور او افتخارات زيادي به دست آورده است. آنها هويت مشخصي در شيوه بازي خود دارند که همه نشان‌دهنده اين است که سيمئونه چگونه کار مي‌کند.

وي تأکيد کرد: فرمول واحدي نداريم. بازيکناني دارم که اهميت سخت‌کوشي را مي‌دانند و عالي کار مي‌کنند. بايد دقيق باشيم؛ در فوتبال همه‌چيز ممکن است هر روز تغيير کند. بايد براي ادامه اين وضعيت فداکاري کنيم.

آنچلوتي در خصوص آمار نتايج رئال در کالدرون گفت: فکر نمي‌کنم اين آمار در اين مسابقات به حساب بيايد. مادريد مدت‌ها در آلمان پيروز نشده بود اما ما توانستيم مقابل شالکه به برتري برسيم. آمار از نظر من هيچ معنايي ندارد. در مسابقات قبلي عالي بازي کرديم اما اين مسابقه‌اي متفاوت است و آمار هيچ تأثيري روي اين دربي نخواهند داشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها