يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۹۳۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا مدافع سابق ماتادورها را الگويي در داخل و خارج از زمين مسابقه توصيف کرد.

ويسنته دل بوسکه در نشست خبري پيش از ديدار دوستانه تيمش مقابل ايتاليا اظهار داشت: انتظار نداريم به مصاف ايتاليايي شبيه به تيمي که در يورو 2012 ملاقات کرديم، برويم بلکه اين تيم بيشتر شبيه به ايتاليايي است که در دور مقدماتي جام کنفدراسيون‌ها با آنها به تساوي رسيديم؛ تيمي بسيار قدرتمند و خطرناک. ايتاليا در فينال تيم ضعيف‌تري بود. فکر مي‌ کنم بازي برابري را از دو تيم شاهد باشيم.

وي ادامه داد: ديگو کاستا خيلي راحت با تيم ملي هماهنگ شد و هيچ مشکلي با کسي ندارد. از اتفاقاتي که در ديدار مقابل گينه استوايي و آفريقاي جنوبي افتاد، ناراضي نيستم اما وقتي مي‌خواهيم مسابقه‌اي را جدي بگيريم، هيچ پيغام تحريک کننده‌اي نمي‌دهم و جدي هستم.

سرمربي تيم ملي اسپانيا خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم نتيجه اين مسابقه تأثيري روي جام‌جهاني داشته باشد. ما مقابل قهرمان دو دوره گذشته جهان مسابقه داريم و اميدواريم آنها در همان سطح گذشته باشند.

وي اضافه کرد: فکر نمي‌کنم پراندلي براي کنار گذاشتن دروسي تصميم اشتباهي گرفته باشد؛ او از قوانين فوتبال اطاعت مي‌ کند و يک الگو براي بقيه شد.

دل بوسکه گفت: زمان زيادي براي آماده شدن نداريم. قبل از جام‌جهاني دو بازي انجام خواهيم داد؛ يکي در سويل و ديگري در واشنگتن.

وي در خصوص خداحافظي پويول گفت: پويول يک الگو در داخل و خارج از زمين مسابقه است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها