کد خبر: ۲۰۹۳۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مدافع بارسلونا در نامه‌اي پر احساس پس از خداحافظي کاپيتان تيمش او را فرشته نجات خود توصيف کرد.

جرارد پيکه نامه‌اي خطاب به کاپيتان کارلس پويول که روز گذشته پس از 15 فصل خداحافظي‌‌اش را از اين باشگاه اعلام کرد، نوشت. وي پويول را «فرشته نجات» خود توصيف کرد که منحصر به فرد و تکرارنشدني است.

پيکه در پيغامي در صفحه شخصي‌اش در شبکه اجتماعي فيس‌بوک نوشت:‌ مي‌خواهم بداني که دلم براي صحبت‌هايمان در رختکن، توصيه‌هات و بالاتر از همه شوخي‌هايت در زمين تنگ مي‌شود. تو منحصر به فرد و تکرارنشدني هستي. وقتي مردم از به خدمت گرفتن يک پويول ديگر حرف مي‌زنند، خنده‌ام مي‌گيرد. آنها بايد مدت‌ها به دنبالش بگردند زيرا هرگز کسي مثل تو را پيدا نمي‌کنند.

وي ادامه داد: اين روز فرا رسيد و تو مي‌روي. هرچند اين قانون زندگي است اما براي من غيرممکن است که خودم را بدون تو در بارسا تصور کنم. اگر به پاريس يا رم نگاه کنم، اولين چيزي که به ذهنم مي‌رسد تو هستي که جام قهرماني اروپا را بالاي سر برده‌اي. در ومبلي اين افتخار را به آبيدال دادي؛ چيزي که باعث بزرگي بيشتر تو شد. نسل من و جوان‌ترها بارسا را بدون پويول با بازوبند کاپيتاني و شماره پنج پشت پيراهنش در خط دفاعي نمي‌شناسند. فکر نمي‌کنم همه‌چيز مثل گذشته باشد.

پيکه همچنين از اولين ملاقاتش با پيکه نوشت: تو کاپيتان و نشانه اين تيم هستي و وقتي جوان بودم؛ آماده اين بودم که دنيا مرا ببلعد. از اولين روز در داخل و خارج از زمين خيلي آسان با هم جور شديم. در کنار تو احساس امنيت مي‌کردم؛ مي‌دانستم که اگر روزي به هم بريزم، تو آنجا هستي تا مرا نجات دهي. تو فرشته نجات من هستي. به خاطر همه چيز سپاسگزارم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها