أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي اتلتيکو مادريد معتقد است که رفتار مناسبي با داوران نداشته و بايد در آن تجديد نظر کند.

ديگو پابلو سيمئونه پيش از ديدار امشب تيمش مقابل سلتاويگو اظهار داشت: پس از دربي گفتم که اين مسابقه مهمي بود که شالوده تيم را نشان داد. تيم من نشان داد که جنگنده است؛ اکنون يک بازي مهم و مشکل ديگر مقابل يک حريف خوب در پيش داريم؛ مسابقه‌اي که نيازمند تلاش فراواني است.

وي در خصوص تمايل به جذب کارلوس ولا ادامه داد: در حال حاضر فقط به بازي امشب فکر مي‌کنيم و به بازيکناني که اينجا داريم احترام مي‌گذاريم اما ولا بازيکن بسيار خوبي است.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: به تيم و بازيکناني که در اختيار داريم، اعتماد داريم. بعضي از بازيکنان ما مقابل رئال مادريد بازي نکردند. ديگو و ويا فردا بازي خواهند کرد؛ همه بازيکنان مي‌دانند که امشب چه مسابقه مهمي در پيش داريم. فقط اميدوارم که بتوانيم نمايش خوبي داشته باشيم و همه بازيکنان عملکرد خوبي به نمايش بگذارند.

وي در خصوص محرومان بازي امشب اضافه کرد: ديگو کاستا مقابل اوساسونا براي چهارمين بار اخطار گرفت؛ در صورتي که مي‌توانستيم او را نيمکت‌نشين کنيم و بازيکن ديگري را به زمين بفرستيم. بايد به عقايدتان وفادار باشيد اگر درست عمل کنند، قوي شده‌ايد و اگر نه بايد به بقيه بازيکنان بازي دهيد.

سيمئونه درباره اولين بازي کاستا براي تيم ملي اسپانيا گفت: ديگو براي هر تيمي شخصيت ايده‌آلي دارد. وقتي که تيم ملي در حال آماده کردن خودش براي جام‌جهاني باشد، او زمان بيشتري خواهد داشت تا با تيم هماهنگ شود. تمرين کردن او با تيم ملي اسپانيا باعث مي‌شود که قوي‌تر شود و در نتيجه تيم ما هم قدرتمندتر شود.

وي اشاره کرد: مطمئنم که آن طور که داوران انتظار داشتند با آنها رفتار نکردم و اين چيزي است که بايد رويش کار کنم و بهتر شوم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها