کد خبر: ۲۱۰۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد بازيکن جوان تيمش را به شاگرد سابقش در ميلان تشبيه کرد.

کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل لوانته اظهار داشت: جو بازيکنان آرام است. آنها مي‌دانند که همه بازي‌ها مهم است. تيم تاکنون هرکاري را عالي انجام داده است و اکنون پايان کار است. در کل جو تيم آرام است و بازيکنان انگيزه دارند.

وي در خصوص شرايط آربلوا ادامه داد: آربلوا مشکلي در زانويش دارد که آن را بررسي کرديم و به اين نتيجه رسيديم که به استراحت نياز دارد. پس از استراحت بايد ببينيم مي‌تواند تمرين کند يا نه. اونه تنها به خاطر توانايي‌هاي دفاعي بلکه به خاطر شخصيتش بازيکن بسيار مهمي براي ما است. خوشبختانه حال او بهتر مي‌شود و مي‌تواند در بازي بعدي آماده شود.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: په‌په از ناحيه شکم مشکل داشت و تمريناتش را شروع کرد. او تمرينات سبک انجام داده و قبل از مسابقه درباره او تصميم مي‌گيرم. بازگشت آلونسو براي تيم بسيار مهم بود و اين با پيشرفت تيم همراه شد. در شرايط خوبي قرار داريم.

وي اضافه کرد: بنزما در تيم و با بازي ما احساس راحتي مي‌کند. دليل پيشرفتش همين است. او روي کارش تمرکز کرده و نتيجه‌اش را مي‌بيند.

آنچلوتي در خصوص ايسکو گفت:‌ يک ماه با ايسکو صحبت کرده بودم. نمي‌توانستيم در اين پست او را به کار بگيرم. او مقابل شالکه و اتلتيکو بسيار عالي بازي کرد. احتمال قرار گرفتن او در ترکيب اصلي بيشتر شده است. يک مورد مشابه او داشتم. سيدورف يک هافبک هجومي بود که با از خود گذشتگي در آن پست بازي مي‌کرد. ايسکو هم مي‌تواند کار سيدورف را انجام دهد.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها