کد خبر: ۲۱۱۴۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
ستاره خط مياني بانوي پير اعلام کرد برنامه‌اي براي ترک راه‌راه‌پوشان تورين ندارد.
آندره‌آ پيرلو با رد برخي شايعات که اخيراً در رسانه‌هاي اروپايي منتشر شد، تاکيد کرد امکان ندارد يوونتوس را درپايان فصل جاري ترک کند.

به نقل از تسنيم، پيرلو که قراردادش با يوونتوس در پايان فصل جاري به پايان خواهد رسيد، با اعلام اينکه شرايط براي تمديد قرارداد او مهيا شده است، به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا گفت: هنوز قراردادم را تمديد نکرده‌ام. برخي جزئيات مانده که در حال مذاکره درباره آن هستيم اما مطمئناً امکان ندارد که من در پايان فصل از يوونتوس جدا شوم. به زودي بيانيه‌اي رسمي درباره اين قرارداد اعلام خواهد شد.

وي در خصوص دليل طولاني شدن روند تمديد قراردادش عنوان کرد: در اين فصل اوضاع بسيار پيچيده بود و ما زمان کافي براي حل مسائل نداشتيم. به محض اينکه زماني به دست آوريم براي حل و فصل موانع گام برمي‌داريم اما هواداران يوونتوس مي‌توانند آسوده خاطر باشند.

هافبک ايتاليايي يوونتوس در ادامه با تاکيد بر رابطه خوب خود با آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس اذعان داشت که گاهي اوقات کنار گذاشته شدنش از ترکيب اصلي عصبانيت و نارضايتي او را در پي داشته است.

پيرلو خاطرنشان کرد: رابطه من و سرمربي تيم هميشه خوب بوده است. ممکن است گاهي اوقات با هم مشاجراتي داشته باشيم اما من تنها بازيکني نيستم که هنگام ترک زمين بدون لبخند روي نيمکت مي‌نشيند. با اين حال اين موضوع جدي نيست. کونته يکي از بهترين مربياني است که داشته‌ام. او مربي بزرگي است و با تاکتيک‌ها، تمرکز و توانايي‌هايش مرا تحت تاثير قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها