کد خبر: ۲۱۱۹۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
عصر روز شنبه عليرغم بارش باران و ترافيک سنگين خيابان وليعصر،سي و دومين گردهمايي کافه فوتبال با همکاري اتحاديه باشگاههاي فوتبال و بنياد شهيد و امورايثاگران و به ميزباني موسسه خيريه خانه کودکان نرگس برگزار شد.
به گزارش ورزش سه، در اين مراسم حياط کوچک و خيس آسايشگاه ابتدا ميزبان بازي مهيج پيشکسوتان فوتبال و کودکاني بود که بدليل معلوليت به سختي اما با شور و هيجان بازي مي کردند.

در اين بازي که به قضاوت محمد فنايي داور فينال جام جهاني برگزار گرديد،عليرضا امامي فر،صادق درودگر، حميد استيلي، بهنام ابوالقاسم پور،هادي نراقي،علي لطيفي،پيمان خورشيدي و فرشيد فهيم به سرمربيگري پرويز مظلومي در تيم پيشکسوتان حضور داشتند و رسول کربکندي که خود را از اصفهان به اين مراسم رسانده بود سرمربي تيم معلولان آسايشگاه بود. در بخش دوم مراسم اهالي فوتبال،جانبازان و هنرمندان سر سفره نمادين نوروز و کنار کودکان آسايشگاه براي سال آينده دعا خواندند.

در اين مراسم که به همت حاضران هزينه سفر اهالي آسايشگاه به مشهد تامين گرديد، از جامعه فوتبال عزيزاله محمدي، پرويز سيار، مهدي دادرس، علي خسروي، مجيد سعادتي، عليرضا اکبري خرم، شيدا دهداري(دختر مرحوم پرويز دهداري)، سعيد ناصري(مسئول برگزاري مراسم)، از بنياد شهيد و امور ايثارگران اسلام کريمي،مصطفي نظري،مجتبي مرتضوي،مهدي اسدزاده و از جامعه هنرمندان آرش مجيدي،ميليسا مهدي نژاد،شهريار سعيدنيا و امير زريوند نيز در کنار بازيکنان و مربيان بازي حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها