کد خبر: ۲۱۲۶۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۴     ۲۹ اسفند ۱۳۹۲
«ابوالقاسم طالبی» اعلام کرد در راستای ابراز هم‌دردی با مردم جنگ‌زده سوریه به همراه کاروان بین‌المللی «زائران صلح» راهی این کشور خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، «سیدسلیم غفوری»، دبیر «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه ماهیت حرکت بین المللی «زائران صلح»، اعلام همبستگی فعالان صلح بین‌المللی و فرهیختگان ایرانی با ملت سوریه است، هنرمندان کشور از طیف‌های مختلف برای حضور در هیئت ایرانی این حرکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: آقای ابولقاسم طالبی نیز علی‌رغم برنامه‌های فشرده‌ای که داشته، از این حرکت صلح‌طلبانه حمایت کرده و گفته است در این کاروان حضور پیدا می‌کند. پیش از این «بهروز افخمی»، «محمدحسین جعفریان»، «حجت الاسلام زائری»، «فروز رجایی فر»، «فرشته روح‌افزا»، «ناصر فیض» و «محمدرضا طالقانی» به جمع کاروان «زائران صلح» پیوسته‌اند.

لازم به ذکر است که «اتحادیه بین المللی امت» واحده هم‌اکنون کمک‌های مردمی را از طرق مختلف از جمله کمک‌رسانی آنلاین به آدرس اینترنتی http://unified-ummah.com/payment.php و از طریق شماره حساب قرض الحسنه 202655270 بانک تجارت شعبه شریعتی ـ بهارشیراز به نام «مجمع جوانان امت واحده» ـ‌قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت‌ـ و شماره شبای این حساب جهت واریز اینترنتی 450180000000000202655270IR آغاز کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها