کد خبر: ۲۱۴۰۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال دورتموند ادعا کرد پس از جدا شدن مهاجم لهستاني تيمش از زردپوشان وستفالن، ديگر بازيکنان تيم مي‌توانند جاي خالي او را پر کنند.

 

يورگن کلوپ پس از پيروزي 2 بر يک شب گذشته (شنبه) تيمش برابر ولفسبورگ که دورتموند را به کسب عنوان نايب قهرماني و سهميه حضور مستقيم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده اميدوارتر کرد، به تمجيد از روبرت لواندوفسکي، مهاجم لهستاني تيمش که به عنوان برترين بازيکن ميدان انتخاب شد، پرداخت.

به نقل از تسنيم، لواندوفسکي که در پايان فصل جاري از دورتموند جدا مي‌شود تا به بايرن مونيخ ملحق شود، گل نخست بازي را به ثمر رساند تا بار ديگر ثابت کند که زردپوشان وستفالن چه مهره ارزشمندي را از دست مي‌دهند، هرچند يورگن کلوپ ادعا کرد مي‌تواند خلاء لواندوفسکي را پر کند.

وي اظهار داشت: بازي روبرت بسيار پيشرفت کرده است اما بازيکنان ديگري داريم که مي‌توانند کارهاي او را انجام دهند. پيروزي که برابر ولفسبورگ کسب کرديم، نتيجه با ارزش و مهمي بود. ما براي بردن اين بازي نگرش مثبتي نشان داديم و اين در حالي بود که در بازي قبلي‌مان در ليگ قهرمانان اروپا شکست خورده بوديم. حالا بايد مشابه اين بازي را سه‌شنبه شب (برابر رئال مادريد) در ليگ قهرمانان اروپا تکرار کنيم. بازي برابر رئال مادريد انرژي زيادي از ما گرفته بود و به همين دليل در نيمه اول بازي برابر ولفسبورگ عملکرد خوبي نداشتيم اما با اين وجود برديم که اين واقعاً فوق‌العاده بود.

در جريان بازي برابر ولفسبورگ، کوين گروس‌کروتز در پست‌هاي مختلفي براي دورتموند بازي کرد و کلوپ از او به خاطر کنار آمدن با اين تغيير پست تمجيد کرد.

وي تصريح کرد: ما از کوين کارهاي زيادي مي‌خواهيم و از او در پست‌هاي مختلفي استفاده مي‌کنيم اما هرچه از زمان بازي مي‌گذشت او بهتر و بهتر مي‌شد.

دورتموند سه‌شنبه اين هفته در شرايطي در دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از رئال مادريد پذيرايي مي‌کند که جدال رفت اين 2 تيم 3 بر صفر به سود کهکشاني‌ها خاتمه يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها