کد خبر: ۲۱۴۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي بايرن‌مونيخ معتقد است ديدار چهارشنبه شب اين تيم برابر منچستر‌يونايتد جنبه مرگ و زندگي دارد.

 

بايرن‌مونيخ شب گذشته در هفته بيست‌و نهم بوندسليگا برابر آوگسبورگ با يک گل شکست خورد تا نگراني هواداران اين تيم قبل از بازي حساس با منچستر‌يونايتد بيشتر شود.

پپ گوآرديولا سرمربي بايرن‌مونيخ پس از شکست تيمش برابر آوگسبورگ گفت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و تا انتها جنگيديم اما هيچ شکايتي بابت شکست نداريم. ما باختيم زيرا حريف از ما بهتر بود. فوتبال همين است. نمي‌شود که در همه بازي‌ها پيروز شد.

بايرن در سومين بازي پياپي خود گل اول بازي را از حريف دريافت کرد. گوآردويلا در ادامه مسابقه ديويد آلابا، توماس مولر و ماريو گوتسه را به ميدان آورد و حتي در دقيقه 68 تا آستانه زدن گل پيش رفتند که ضربه آلابا به ديرک دروازه اصابت کرد.

سرمربي اسپانيايي بايرن‌مونيخ درباره اولين شکست تيم خود در بوندسليگا گفت: شکست ناراحت کننده‌اي بود . دوست داشتيم روند پيروزي‌هايمان را ادامه دهيم، اما نتوانستيم بازي هميشگي خودمان را ارئه دهيم. البته آوگسبورگ نيز تيم خيلي خوبي است و پيروزي در زمين اين تيم کار آساني نيست. ما به هيچ وجه حريف را دست کم نگرفته بوديم اما به هر حال يک روز بايد شکست مي خورديم و آن روز نيز در بازي برابر آوگسبورگ فرا رسيد.

بايرن‌مونيخ چهارشنبه شب در ديداري حساس در ليگ قهرمانان اروپا برابر منچستر‌يونايتد قرار خواهد گرفت که بازي رفت آن در ورزشگاه اولترافورد با تساوي يک بر يک به پايان رسيده و يک تساوي بدون گل نيز بايرن‌مونيخ را به مرحله بعد مي رساند.

گوآرديولا در پايان درباره بازي با منچستر يونايتد گفت:‌ بايد شکست برابر آوگسبورگ را فراموش کنيم و به فکر ديدار با منچستر‌يونايتد باشيم. بازي چهارشنبه شب يک بازي فينال‌گونه براي ماست و جنبه مرگ و زندگي دارد.

بايرن‌مونيخ در حال حاضر با کسب 78 امتياز از 29 ديدار در صدر جدول ليگ آلمان قرار دارد و قهرماني خودش را قطعي کرده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها