کد خبر: ۲۱۴۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۰
یکی از مقامات کشوری اروپایی که به ایران سفر کرده بود وقتی رفتارهای مغرورانه و عجیب یک به اصطلاح آقازاده را دید، به خبرنگار "بی باک" گفت: پیشرفت و رشد سریع و قابل تحسین ایران درست نقطه مقابل تصور ذهنی من بود امّا یکی از مشکلات اساسی ایران برخی آقازاده ها هستند.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، چندماه پیش وقتی یکی از مقامات کشوری اروپایی برای برقراری برخی روابط و مسائل دیپلماتیک و تجاری به ایران سفر کرده بود، انگار فرزند یکی از نماینده های مجلس در جلسه ای کاری با این مسئول اروپایی، انواع و اقسام غرورهای کاذب و بی فرهنگی های خود را بروز داده بود تا حدی که صریحا و مکررا در جملاتش لفظ " ما آقازاده ها" را بر زبان آورده بود.

این فرزند یکی از نماینده های مجلس که شدیدا مشتاق بوده تا او را " آقازاده " خطاب کنند و بی اعتنایی های مکرر وی به اصول و رفتار دیپلماتیک را به حساب جایگاه آقازادگی وی بگذارند، وقتی تعجب مقام اروپایی نسبت به برخی رفتارهای وی را مشاهده کرده بود با قهقه ای رندانه خطاب به مترجم جلسه گفته بود : بهش بگو ما " آقازاده ها " اینطوری هستیم!

بعد از این جلسه بود که خبرنگار " بی باک" به سراغ آن مسئول اروپایی رفت و سئوالاتی درباره ایران و مسائل کاری اش با کشورمان را مطرح کرد.

این مسئول اروپایی شرط مصاحبه با خبرنگار ما را عدم انتشار نام و مشخصاتش عنوان کرد و دلیل آنرا تبعات بعدی این مصاحبه برای موقعیت او در اروپا مطرح نمود.

مقام اروپایی در جواب خبرنگار ما گفت: ایرانی که این چند روز مشاهده کردم با ایرانی که در ذهن من ساخته بودند کاملا متفاوت است.

وی گفت: ایران بسیار سریع و غیرقابل تصور رشد و پیشرفت کرده است. بسیاری از مواردی را که ما فکر می کردیم ایرانیان به آن نیازمندند و آن می تواند زمینه مناسبی برای همکاری های تجاری ما با این کشور باشد، این چند روز فهمیدم که ایران خیلی وقت است که با پیشرفتهایش از آنها بی نیاز شده است .

این مقام اروپایی همچنین گفت: عمران و آبادانی سریع ایران، صنایع مهم و متنوع، راه سازی و ... همگی در ایران رشد غیرقابل انکاری داشته است که تا از نزدیک برخی از آنها را مشاهده نکرده بودم باورم نمی شد.

این مقام اروپایی همچنین درباره مشکلات فعلی ایران گفت: از دیدگاه من مشکلات فعلی ایران دو چیز است.
اوّل تنگ نظری و سنگ اندازی برخی دولتهای غربی و اروپایی در راه پیشرفت سریع ایران و دوّم برخی آقازاده ها که بیش از لیاقتشان به آنها بها داده شده است.

این مقام اروپایی افزود: احساس من این است که عده ای در ایران علاقه زیادی دارند که دیگران آنها را آقازاده خطاب کنند و متاسفانه بعضی از آنها منابع و پستهای مهمی را نیز در اختیار دارند که این می تواند یکی از موانع اساسی پیشرفت سریعتر ایران شود.

وی همچنین با طعنه و کنایه به این نوع افراد اظهار داشت: البته ما مشکلی نداریم که آنها را " آقازاده " خطاب کنیم. اگر این کمکی به آنها می کند و کمبود هایشان را جبران می کند ما نیز مطابق میل شان آنها را "  آقازاده " خطاب می کنیم

حال طبق اخبار رسیده، متاسفانه فرزندان سه تن از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در اختلاس بزرگ سه هزار ميلياردی نقش داشته اند.

بنابر گزارش خبرنگار بی باک، برخی خبرهای تائید نشده حاکی است که یک نفر از این سه تن فرزند یکی از نمایندگان مجلس می باشد که این روزها درباره اختلاس بزرگ پا پیش گذاشته و با مصاحبه و سخنان تند سعی در فریب افکار عمومی داشته و کلی هم خود را طلبکار جلوه می داده است.

فرزند این نماینده شهرستانی با وجود سن کم و تجربه اندک ، منابع مهمی را در اختیار داشته و از شرکا و  همکاران تجاری شرکت امیر منصور آریا بوده است.

امیدواریم با برخورد قاطع مراجع محترم قضائی و امنیتی، راه فرار  برای این نوع افراد بسته شود و حاشیه های امنیتی آنها برچیده شود تا بعد از فرار آقازاده مشهور لندن نشین، این برخورد درس عبرت و سیلی دیگری باشد بر سایر حامیان فرهنگ آقازادگی!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
اقای املی لاریجانی فرصت خوبی دارند که تو چشم و دل مردم زحمتکش و تشنه عدالت بروند. منتظریم انشالله.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها