کد خبر: ۲۱۴۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۰
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان از راه اندازی موسسه بلاغ، ویژه آموزش های علوم حوزوی به سایر اقشار مردم خبر داد
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598  به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی، با اشاره به درخواست بسیاری از غیر حوزویان برای بهره گیری از علوم حوزوی گفت: بسیاری از این افراد دانشجویان، دبیران، اساتید دانشگاه، مشاغل آزاد و اداری یا نظامی هستند.

 وی همچنین با بیان این که نظام آموزشی حوزه اجازه تحصیل به شاغلین را در  حوزه علمیه نمی دهد، افزود: با مطالعاتی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم موسسه ای وابسته به حوزه برای برطرف کردن این نیاز راه اندازی شود.

 حجت الاسلام و المسلمین باطنی با بیان این که متربیان این مرکز نباید خود را به نام حوزوی معرفی کنند، بیان داشت: واحد های ارائه شده در این دوره ها به گونه ای است که معادل واحدهای حوزوی بوده و اگر کسی بعدا وارد حوزه شود بر اساس تفاهم نامه با آموزش حوزه علمیه این واحدها به عنوان واحد حوزوی از او پذیرفته می شود.

 وی ادامه داد: این مهم با عنوان موسسه آموزش علوم حوزوی بلاغ به ثمر نشست و از سوم مهر کلاس های آموزشی این مرکز در مدرسه علمیه باقریه واقع در خیابان طیب اصفهان برگزار شد.

 جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در خاتمه با اشاره به این که کلاس های این دوره بعد از ظهرها هر روز در قالب دو کلاس برگزار می شود، ابراز داشت: این مرکز صرفا ویژه برادران بوده و تقریبا 90 نفر بدون اطلاع رسانی از طرف ما در این مرکز نام نویسی کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها