کد خبر: ۲۱۵۹۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي زردپوشان وستفالن پس از پيروزي تيمش در آليانتس آره‌نا به تمجيد از نمايش مقتدرانه شاگردانش پرداخت و آن را يک بازي تقريباً بدون عيب و نقص دانست.

 

تيم فوتبال بورسيا دورتموند شب گذشته (شنبه) در هفته سي‌ام بوندس‌ليگاي آلمان موفق شد در خانه حريف قدرتمندش، بايرن مونيخ که قهرماني خود در اين رقابت‌ها را 3 هفته پيش مسجل کرده است، با نتيجه 3 بر صفر پيروز شود تا به لطف 3 امتياز آن جايگاه خود را در رده دوم جدول تثبيت کرده و به تکرار عنواني که فصل گذشته کسب کرد، اميدوار بماند.

يورگن کلوپ، سرمربي دورتموندي‌ها پس از آنکه مردانش اولين شکست خانگي فصل جاري رقابت‌هاي بوندس‌ليگا را به باواريايي‌ها تحميل کرده و انتقام شکست نيم فصل نخست را از مردان گوارديولا گرفتند، گفت: تيمي که بايرن مونيخ را 3 بر صفر شکست مي‌دهد واقعاً مي‌تواند ادعا کند که يک بازي تقريباً بدون عيب و نقص ارائه کرده است.

کلوپ 46 ساله که دويستمين بازي‌اش در بوندس‌ليگا به عنوان مربي براي او خاطره خوشي باقي گذاشت، در ادامه به تمجيد از هافبک هجومي ارمنستاني تيمش، هنريک مخيتاريان پرداخت. مخيتاريان برخلاف بازي قبلي دورتموند برابر رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا که در آن موقعيت‌هاي فراواني از دست داد، در آليانتس آره‌نا نقش پررنگي ايفا کرد و گل اول دورتموند را به ثمر رساند. به همين دليل او به طور خاص مورد تمجيد کلوپ قرار گرفت.

وي در اين خصوص اظهار داشت: فکر مي‌کنم گلزني در اين بازي از نظر رواني کمک فراواني به مخيتاريان کرد. گاهي اوقات به نظر مي‌رسيد که او از بازي قبلي‌مان برابر رئال مادريد هنوز بار سنگيني را به دوش مي‌کشد اما اين بازي به او کمک‌هاي زيادي خواهد کرد.

کلوپ در پايان، به بازي بعدي تيمش در نيمه نهايي جام حذفي آلمان، ديداري که در آن ميزبان ولفسبورگ است اشاره کرد و گفت: از حالا به بعد تمام تمرکز ما روي رسيدن به فينال جام حذفي است. براي ما مهم رسيدن به فينال است و فرقي نمي‌کند که در آن بازي با چه حريفي روبه‌رو مي‌شويم.

در ديگر بازي مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان، بايرن مونيخ به مصاف کاريزرسلاترن مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها