کد خبر: ۲۱۶۳۷
زمان انتشار: ۰۲:۵۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۰

حسن نوروزی در وبلاگ آوردگاه نوشت:

در خبرها آمد که قدرت ا... علیخانی گفته: «ما بر این باوریم که انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران زودتر از زمان قانونی برگزار خواهد شد و یک روحانی به ریاست جمهوری انتخاب می‌شود که در برابر رهبری معظم فروتنی بیشتری از خود نشان دهد». (+)

 البته ما هم معتقديم دولت بايد به جد توصيه های رهبری در ديدار با هيئت دولت را پی­گيری کند تا مشکلاتش حل شود اما وقتی قدرت الله علیخانی اصلاح طلب با دوستان آنچنانی، به بهانه دفاع از ولايت فقيه، طلبکار می شود و حمدی نژاد را تخريب می کند، آدم بايد بر اين فضا تأسف بخورد.

در جايي می­ خواندم که زمان شاه فردی بود كه با يك پاسبان خرده حساب پيدا کرده بود و مي­ خواست از پاسبان دغ دلي در بياورد. مي­ گفت: زنده باد شاه و توي گوش پاسبان مي­ زد  و داد و قال هم مي­ كرد و پشت سر هم مي­ گفت: زنده باد شاه! پاسبان دست­پاچه مي ­شد و مي­ گفت: من كه به شاه جسارت نكرده­ ام! اين فرد مي­ گفت: پدرسوخته! احترام به شاه نگذاشتي. زنده باد شاه و دوباره توي گوش پاسبان مي­ زد!

يك عده از متحجرين هم وقتی مي­ خواهند به ولايت فقيه حمله كنند به حضرت ولي عصر (عج) دعا مي­ كنند و می­ گويند: مظالم چه قدر زياد است، آقا خودت بيا و درستش كن و غير از شما هيچ كس نمي­ تواند! اينها به جای اين که شاکر نعمت ولايت فقيه که منسوب به حضرت ولی عصر (عج) باشند با کج فهمی اين حرف ها را می زنند.

اين دعاي به امام زمان (عج)، دروغ است و شكرانه­ ي لطف امام زمان (عج) يعنی نعمت ولايت فقيه در آن وجود ندارد. اين دعا از قبيل گريه­ هاي مقدسين نهروان است؛ آنها خيلي گريه  مي­ كردند و ابن عباس می گفت: پيشاني­ هاي آنها از سجده پينه بسته و اشك­ هاي آنها در خواندن آيات خداوند جاري است ولی لقبي كه حضرت (ع) به آنها داد اين بود که فرمود: «انّي فَقَدتُ عُين الفتنه»؛ من چشم فتنه را از كاسه بيرون آوردم.

دوستان و احزاب همسو با اصلاحات در داخل و خارج مدام در فکر توطئه و هجمه به کيان ولايت هستند و رهبری بسيار تلاش کرد تا توطئه قبلی اينها و فتنه 88 فراموش نشود و ... اما وی تشخيص می دهد که ولايت فقيه، مظلوم است و احمدی نژاد ظالم و بايد فکری کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها