کد خبر: ۲۱۶۵۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران گفت: مشکلي که امروز با آن مواجه شديم قابل حل بود اما عدم وجود تعاملي که هيچ‌وقت به آن عادت نداشتيم بار ديگر دردسرساز شد.
رسول کربکندي در مورد عدم حضور بازيکنان ملي‌پوش تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا در اردوي تيم‌ملي فوتبال ايران گفت: اين اتفاقاتي است که فقط در فوتبال ايران مشاهده مي‌شود. اگر به باشگاهي که هزينه زيادي کرده بگوييد در حساس‌ترين شرايط از بازيکنان خود استفاده نکند، اين صحبت کاملا غير منطقي است. تيم‌ملي و باشگاه به فکر منافع خودشان هستند و هر دوطرف ماجرا نيز حق دارند. مربي تيم‌ملي مي‌خواهد با تشکيل اردو کيفيت تيم را بالا ببرد و باشگاه نيز خواهان کسب نتيجه است.

به نقل از فارس، وي افزود: اگر 4، 5 روز زمان برگزاري اردو عقب مي‌افتاد بسياري از اين مشکلات حل مي‌شد و شرايط باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا نيز مشخص شده بود. با وجود مشکلات اقتصادي که در کشورمان وجود دارد هزينه‌هاي سفر به آفريقا و برگزاري اردو تقبل شده اما در اين شرايط اردوي تيم‌ملي به طور کامل برگزار نشد. همچنين بازيکناني که در ايران باقي ماندند به دليل اينکه نگران آينده خود در تيم‌ملي هستند تمرکزشان را از دست مي‌دهند. مشکلي که امروز با آن مواجه شديم قابل حل بود اما عدم وجود تعاملي که هيچ‌وقت به آن عادت نداشتيم بار ديگر دردسرساز شد.

کارشناس فوتبال ايران در ادامه در انتقاد به فدراسيون فوتبال عنوان کرد: برخي از اردوها به دليل عدم تامين بودجه لغو شد فدراسيون فوتبال طبق روالي که دارد تابع مربي است و بدون درنظر گرفتن وضعيت باشگاه‌ها تصميم‌گيري کرد. باشگاهي که يک ميليارد هزينه کرده اين پول را براي امروز به بازيکن داده تا از حضور آنها در ديدارهاي با اهميت استفاده کند. نقش فدراسيون در اين ناهماهنگي کاملا مشخص است اکنون مي‌بينيد که فدراسيون باشگاه را تهديد مي‌کند و باشگاه نيز بدون توجه کار خود را دنبال مي‌کند. همه اين مسائل به دليل عدم وجود برنامه‌ريزي است.

کربکندي در مورد حضور علي کفاشيان و مهدي محمدنبي در مالزي و اينکه کارلوس کي‌روش اعلام کرده کاش او نيز مي‌توانست در اين شرايط به مسافرت برود يادآور شد: کفاشيان از اين کارها زياد کرده، او 4 سال پيش که تيم‌ملي حذف شده بود در کيش پيدايش شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا حضور مسئولان فدراسيون در ايران نمي‌توانست در رسيدن به شرايط مطلوب در اين وضعيت موثر باشد اظهار داشت: همينطور است کي‌روش مي‌خواست تصميم بگيرد اما نمي‌دانست چه کاري بايد انجام دهد به هر حال اينطور اتفاقات در فوتبال ما طبيعي است و کاري نمي‌توان کرد.

کربکندي در پايان در مورد اينکه آيا سفر تيم‌ملي به آفريقاي جنوبي با حضور 11 بازيکن مي‌تواند موثر باشد گفت: بدون شک اين اردو مفيد نيست و متاسفانه با وجود مشکلات اقتصادي تيم ملي اردو برگزار کرده اما نمي‌تواند چندان موثر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها